Pontokkal nem, de élményekkel gazdagodtak Hibjánék…

Pontokkal nem, de élményekkel gazdagodtak Hibjánék…

MEGOSZTÁS

A Salgó Ralin nem sokkal a vége előtt olajnyomás gond miatt kiállni kényszerült Hibján Joci és Szollár Csabi a Forddal, de nagyon örülnek a részeredményeknek.

Sajnos az utolsó előtti gyorsnál fel kellett adnotok a csatát, mi történt?

– Igen, így van. Még nem tudjuk pontosan az okot, csak kivillant az olajnyomás lámpánk, és ezért kiálltunk, mert nem akartuk tönkre tenni a motort. Nagyon-nagyon nehéz szívvel álltam félre, hiszen harmadik helyen voltunk stabilan, és a versenyen is jól éreztük magunkat. Az első napot is harmadik helyezéssel zártuk, annak ellenére, hogy az eleje elég erős volt, de küzdöttünk. Ez számunkra most kezdte el igazolni a felnövésünket az autóhoz. A beállításokat is sikerült jól eltalálni, jó gumiválasztással, jó itinert írtunk…igazából minden szuperül alakult, mindaddig, míg fel nem villant az a nagy hatalmas piros felirat a műszerfalon, hogy nincs olajnyomásunk.

Semmi előjele nem volt?

– Nem, lehet szimplán egy elektromos probléma, amit még nem tudunk, mert most kezdjük szétszedni a versenyautót. A motort féltettem, ezért is álltunk ki, akkor is, ha csak valami apró gondja van esetleg a kocsinak. Nyilván, ha két gyorsasági szakasz van a végéig, elég hosszú etappal, akkor azt nem vállalja be az ember, mert nagyobb lehet a kár, mint amit nyer vele, hogy célba ért. Hálistennek nem volt csúnya hangja, meg semmi extra a kivillanáson kívül, bízunk benne, hogy valami kisebb probléma okozta.

A rendezés, pályák, szervizpark…hogy tetszett?

– Igazi vérbeli ralipályák voltak, tetszettek a gyorsasági szakaszok, ezt mindkettőnk nevében mondhatom. Még a Szorospatak is, pedig az kemény volt, és mindkét nap mentünk rajta. Második napra brutál állapotban voltak, de ez az igazi rali. Egy jó rendezvényen vehettünk részt, egyedül a szervizpark, ami nem jött be, de ezt az egy negatívumot tudom a hétvégéről elmondani. Meg persze, hogy feladni kényszerültünk a csatát technikai okok miatt.

A jó részeredmények megadják a folytatáshoz a lendületet?

– Meg bizony. A saját elvárásaink úgy szóltak, hogy egy ötödik-hatodik helyet meg kellene csípni a verseny végére, és ehhez tartottuk is magunkat. Aztán szépen elkezdtünk gyorsulni, és küzdöttünk, hogy még előrébb kerüljünk, míg végül a harmadik helyig kúsztunk fel, amit sajnos a technika ördöge ismét elvett tőlünk. De nem vagyunk elkeseredve, mert ezek a részeredmények olyan visszaigazolások, hogy végre megérkeztünk. Már hazafelé megvoltak az új célok, nem adjuk fel most sem, ha kell kap új motort, mert a Ford ütőképes, ezt már látjuk, csak hárítanunk kell ezeket a technikai problémákat, akkor is, ha csak valami elektromos, akkor is, ha nagyobb…megoldjuk és megyünk a Mecsekre.

Partnereink:

NEV-ÚT KFT.; KOMPRESSZOR VARGA-IC Bt.; SECURITY BÁRÁNY KFT.; A-VÉD KFT.; GERDA-TRANS KFT.; SZIMITA TRADE KFT.; FEHÉRTÓI CSEMEGE; FEHÉRTÓ-TRANS SNACK KFT.; SMALL-EAST BT.; NYÍRSÉGTEFU 2009 KFT.; NYÍR-TEL KFT.; K+K SPEDIT KFT.; LAKI-SZIG KFT.; CHARON-TRADE KFT.; SZAKÁCS ÉS TÁRSAI KFT.; FASTRACERS.HU; ROBIT TECHNIK BT.; ALUSCHLOSSER KFT.; HSC MOTOR KFT.; BÁNKA TRANSPORT; BERTI KLAUSZ KFT.; ASONÁJ 2003 KFT.; AXIN ORIGÓ KFT.

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: FastRacers.hu – Rally Team

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ