Megújul a Total kenőanyagainak csomagolása
Új színek, címkék és sokkal ergonomikusabb forma a TOTAL és ELF kenőanyagok teljes termékkínálatában. Az új dizájn fontos mérföldköve a Total Csoport felelős energiatermelővé válásának. A kannák súlyát csökkentették, így kevesebb alapanyag használatával, minden évben 9 500 tonna CO2 -dal egyenértékű kibocsátás csökkenést érnek el.
Doboz az innováció élvonalában
Az új TOTAL és ELF flakonok nagy előrelépést jelentenek. Sokkal praktikusabbak és könnyebben olvashatóak, ezáltal pedig jobban felhívják a vásárlók figyelmét a részletekre és termék prémium minőségére. Ki ne járt volna már úgy, hogy állt a motorolajokkal teli polc előtt, de nem tudta, hogy melyik terméket válassza? A Total megújult csomagolású flakonjai segítségével a fogyasztók egy pillanat alatt azonosítani tudják melyik termékre van szükségük, a színkódolásnak köszönhetően. Platinum színű jelölést kaptak a felsőkategóriás-, ezüstöt a középkategóriás-, bronzot pedig a belépő színtű termékek. Ezután a vásárlók könnyebben megtalálják a számukra szükséges terméket, amelynek új címkéje átláthatóbb és sokkal hatékonyabban leolvasható.
Egyedülálló műszerfalhoz hasonló címke
Az alapvető termékinformációk a címkén a márkanév körül helyezkednek el, hasonlóan az autók műszerfalához, mely tartalmazza a viszkozitásra, valamint a gyártó által jóváhagyott minőségre és engedélyezésre vonatkozó információkat. Ezen kívül található rajta egy QR-kód is, amely segítségével a vásárló ellenőrizni tudja a termék eredetiségét.
Jobb ergonómia a könnyebb kezelhetőség
Az új flakont ergonómikusabb fogantyúval tervezték, így kényelmesebb a fogása és egyszerűbben lehet hordozni. A kupakot is átalakították, hogy megkönnyítsék az olaj betöltését olajcsere esetén.
„Vásárlóinknak mindig könnyen beazonosítható és leolvasható termékeket kínáltunk.” – mondta Jean Parizot a Total Lubrifiants autóipari alelnöke. „A mostani vásárlóink információ igénye megváltozott a termékekről és azok használatáról, ezért döntöttünk úgy, hogy átalakítjuk flakonjaink formáját, színét és címkéjét. A kihívás az volt, hogy megtaláljunk egy olyan jellegzetes formát, ami alapján a fogyasztók hatékonyabban beazonosítják a Total és az ELF termékeket. Azt hiszem, elértük a célunkat és az eredmények megegyeznek kenőanyagaink minőségével más szóval kiválóak.”
Az új Total és ELF flakonok fokozatosan váltják le a korábbi csomagolást és kerülnek forgalomba Magyarországon 2020. folyamán.
*A mennyiségek és az ADEME CO2. átváltási tényező alapján számolva.
A Total Lubricants-ról
A Total Lubricants világszerte vezető szerepet tölt be a kenőanyagok gyártásában és forgalmazásában, világszerte 42 termelési helyszínen és 150 országban több mint 5800 munkatárssal. A Total Lubricants innovatív, hatékony és környezetbarát termékeket és szolgáltatásokat kínál a kutatásfejlesztési központ jóvoltából, ahol több mint 130 kutató dolgozik. A Total Lubricants nélkülözhetetlen társ az autóipari, ipari és tengeri piacokon.
A Total-ról
A Total a világ energiaiparának egyik legjelentősebb szereplője, üzemanyagokat, földgázt és alacsony szén-dioxid-kibocsátású villamosenergiát termel és forgalmaz. 100 000 alkalmazottunk elkötelezett a jobb energia iránt, ami biztonságosabb, megfizethetőbb, tisztább és a lehető legtöbb ember számára elérhető. Több mint 130 országában van jelen és az a célja, hogy felelősségteljes energiatermelővé váljon.
* * * * *
matezsoltee