A szakasz és az összetett állása a 3.szelektív után
…
Egy technikai hiba miatt nem tudtam feltölteni semmilyen tartalmat az oldalra. Ezt folyamatosan pótolni fogom! Szeretnék elnézést kérni Olvasóinktól!
matezsoltee
…
10:42 – Motor – A Honda versenyzők, Nacho Cornejo és Pablo Quintanilla harminc kilométerre vannak a speciális végétől. A chileiek együttes munkájának köszönhetően Quintanilla nyerheti meg az mai szakaszt, amely pályafutása során a 7. lehet a Dakaron. Az általános ranglistán jelenleg 4., tavaly januárban Dammamban 4. Quintanilla már háromszor állt fel a dobogóra a Dakaron: a 2016-os 3. hely után gyári Monster Energy Honda versenyzőkéént kétszer is a 2. helyen végzett. Szaúd-Arábiában 2020-ban és 2022-ben.
7:41 – Telik az idő Sam Sunderland számára… A GASGAS versenyzője a speciális 11 kilométerében megállt, és már több mint 2 órája ott van…
6:35 – Quad – Marcelo Medeiros, az első két szakasz győztese elindult Al Salamiya felé. A brazil, aki 6’52 perces előnnyel vezeti az általános ranglistát Juraj Varga előtt, zsinórban a harmadik szakaszgyőzelmet célozza meg. A futam kétszeres győztese Alexandre Giroud negyedikként indul ma. A francia több mint 35 perccel van lemaradva Medeirostól, így gyakorlatilag többet nem hibázhat.
6:35 – Motor – Sam Sunderland, a hatodik versenyző, aki ma rajtolt, a speciális 11. kilométerében megállt. A brit versenyző technikai problémákba ütközött, és nem tudja, mennyi időbe telik a megoldás megtalálása. Nagy csapás ez a brit motorosnak, aki tavaly nagyon korán kiszállt a versenyből sérülés miatt.
6:30 – Motor – Ross Branch majdnem 12 percet veszített tegnap, de a botswanai motoros az útvonalon elkövetett többszöri hiba ellenére is 2’55 perces előnnyel vezeti az általános ranglistát a három gyári Hondával szemben, amelyeket Nacho Cornejo, Ricky Brabec és Pablo Quintanilla vezet. „Délelőtt többször hibáztam, de szerencsére a 100 km-es pont környékén összejött egy csapat, és mindannyian együtt motoroztunk a teljes pontig” – mondta tegnap. „Számos dolgot megpróbáltunk, hogy tartsuk a tempót. Ma vesztettem egy kis időt, de ez csak a versenyzés része.” A mai speciális versenyt a 11. pozícióban kezdi, és megvan az az előnye, hogy riválisával szemben.
Ennek az időzített szerelési idejű szakasznak az első része egy nagyon változatos különleges szakaszon zajlik majd, amelyen a sziklás szakaszok átváltanak majd dűnés részekbe. Ilyen váltakozó terepviszonyok mellett nehéz belerázódni a tempóba. A járművek csak két órán keresztül segíthetnek a speciál befejezésekor, mielőtt visszavonulnának a maratoni bivakba és annak biztonságos kerítésére.
matezsoltee