Rallylegend az utolsó gyorsról…

Rallylegend az utolsó gyorsról…

MEGOSZTÁS

Miután a szombat este megint hosszúra nyúlt, a tengerparton ettünk egy búcsúpizzát, és pálinkáztunk az újdonsült olasz étteremtulajdonos cimborákkal, másnap gyors kicsekkolás, és irány a várban lévő gyors. A körforgalomnál lezárás innen könnyed 10 perces séta hegynek fel, és a kilátás, műemlékek fotózása. A kanyarban ami egy helymenet után hajtú, brutál tömeg, szalagozás. A külső íven csak pár fotóst engednek, irány a belső ív a padka, és a füves terület mögött, itt “lapjával” állva nem szólnak be az idegen nyelvet beszélők. Az aszfalt vizes, és nagyon csúszik, a kanyar íve túl nagy, így többen csak az elején mennek keresztben majd a kigyorsításra játszanak – kell is, mert jön egy 300 egyenes. Miki Biasion a Lancia 037-el megforgatja, persze Paolo is, és meglepetésre a Vauxhall is! A 44-es Clió itt tempótlanul megy el, nem is sikerült róla jól kép. Jön még pár autó, köztök Pech a BMW M3-al, aztán szünet, és mentőhang. Ez nem lesz jó, menjünk át a gyártelepre, döntünk a sokadik mentő, és rendőrautó után…a többit biztos tudjátok a “bulvármédiából”, és a szenzációhajhász weblapokról. Nem a videót sem fogom megnézni. Ami számomra megnyugtató, a rögtönzött sajtótájékoztatón részt vett a Teodoro Lonfernini turisztikai és sport miniszter, Giovanni Zonzini az autóklub elnöke, és Paolo Valli a rendezőbizottság feje (igen ő megy egy S4-es Lanciával a mezőnyben is!), és konkrétan elmondták mi történt, és az ő nyilatkozattukkal zárom soraimat:

Unfortunately, the world of motor sport is dangerous –  both for drivers and spectators – and these dramatic events are incalculable and unpredictable”. Szerintem érthető fordítás nélkül is.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ