Fel vannak spanolva

Fel vannak spanolva

MEGOSZTÁS

Fel vannak spanolva

A mecseki pályákat eddig is kedvelte a Hibján Joci – Szurovcsák István kettős, most viszont még jobban a szívükbe zárták. A 2WD és a 6-os csoport második helye kellett ehhez. Fellélegzésről persze szó sem lehet, hiszen minden a bajnokság utolsó futamán dől majd el.

Mennyit kellett reszkírozni a dobogós helyért?
– Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert nagyon jó sikerült számunkra a mecseki futam. Második helyen végeztünk 2WD-ben és a 6-os csoportban. Azért mondom, hogy szerencse is kell hozzá, mert ami nekünk az, az másnak, mint mondjuk sajnos Mixiéknek szerencsétlenség. Sajnáltuk, hogy kiestek, de ez előfordulhat bármelyikünkkel. Viszont kialakult egy olyan jó adok-kapok, hogy egymást húzzuk mindig kicsit előrébb. Ezáltal mindenki próbálja a lehető legjobbat kihozni magából, motiváljuk is egymást a jobb teljesítményre.

Melósabb ORB-ben eredményt elérni, mint Rali2-ben?
– Ég és föld a Rali2 és az ORB. Sokkal, de sokkal többet megy ugye a versenyző, és itt nehezebb elérni egy jó eredményt, mint rövidebb futamon. Meg kell tanulni jól gazdálkodni az autóval és az idővel, és ez iszonyatosan nehéz. Az első napon ez a csúszkálós, farönkös pálya nekünk kedvezett, de figyeltük mindig a Kronome Ákosékat. Egy kisebb előnyre tettünk szert, amit szépen bespájzoltunk, majd másnap próbáltunk beosztani, de nagyon begyorsultak. Ez tök jó, mert rendkívül felspannolja az embert, hogy nyomjuk akkor kicsivel még jobban, ha ott akarunk maradni elől.

Szépen tette a dolgát a Citroen C2R2 Max?
– A kocsival semmilyen technikai problémánk nem volt, jól viselkedett végig. Hasznosnak bizonyult, hogy előtte mégis sikerült egy keveset tesztelni. Nem sokat, mert közben pályát jártunk, ahol csupán kettőt tudtunk menni, de a semminél ez is több. Ezen még mi is meglepődtünk, hogy ennyi bejárással sikerült egy jó eredményt produkálni, tényleg örülünk. Pörgős verseny volt, nem voltak csúszások, nem kellett órákig a kocsiban ülni. Nagyon jó éreztük magunkat, várjuk a folytatást.

Volt egy kis matek a verseny után, ki hány ponttal hol végezhet?
– Nem tudom, hogy állunk jelenleg a bajnokságban, ha felkerülnek a pontok, akkor okosabbak leszünk. Második helyen voltunk, de arra már tényleg nincs idő, hogy osszunk-szorozzunk. Egy a lényeg, hogy továbbra sem lehet hátra dőlni, menni kell keményen a Nyíregyháza Ralin, és majd csak ott fog minden eldőlni.

Reklámpartnerünk:

ABT Roll Kft.; Cornexim Kft.; Hunova Trans Kft.; Szimita-Trade Kft.; Fehértó-Trans-Snack Kft.; Gerda Trans Kft.; K+K Spedit Kft.; Nyírségtefu 2009 Kft.; Kompresszor Varga-GH Kft.; Varga-IC Bt.; Kelet Power Kft.;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Rallyfeeling – Bence Photo

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ