Az ORB2 élén

Az ORB2 élén

MEGOSZTÁS

Dobogós helyezésekkel tért haza a Mecsek Rallye-ról a Gulf Racing Hungary csapat. Szilágyi Patrik – Kiskuti Adrián duó az ORC-ben, míg a Strider Zoltán – Borsfai Dávid duó ORB2-ben tört babérokra.

„Azt szokták mondani, a versenynek a célban van vége” – kezdte a beszámolóját Strider Zoltán, majd hozzátette. „Érdekes volt az időjárás, először nagy fullasztó meleg, majd hirtelen lehűlés, ami rendesen feladta a leckét. Nehéz volt kitalálni, hogy mit is akarunk. Az első körben Patriktól kaptuk az infót, hogy Árpádtetőn szakad az eső, ezért fel is gumiztunk erre készülve. Mire kiértünk már száraz volt minden, de tudtunk rá reagálni, hiszen vittünk magunkkal slick gumikat is. Az első kör jó volt, bár

Árpádtetőn a féket elmelegítettem, aztán a parkolóban nem sikerült jó féktávot venni, ezért a kézifékkel kellett rásegítenem, hogy beférjek a két padka közé. Az első kör után úgy döntöttünk, hogy a Salgó Rally-s beállítások lennének jók, majd később kiderült, hogy ez rossz döntés volt. Sokszor úgy jöttünk le a gyorsaságiról, hogy ez tök jó volt, majd az idő mégsem ezt igazolta. Az időink alapján abszolút hatodik és kategória harmadik helyen zártunk, de az egyik versenyzőtársunk kihagyta a tankoló zónát, amiért időbüntetést kapott, így egy helyet léptünk előre. Itt szeretném leszögezni, mi nem óvtunk meg senkit, de a szabály az szabály. Eredményünkkel átvettük a vezetést az ORB2-ben és július közepén a hazai Eger Rally-n arra fogunk törekedni, hogy ezt meg is tartsuk.”

Szilágyi Patrik nem beszélt mellé, amikor azt mondta, jó lenne ott maradni az ORC abszolút bajnoki tabellán a top mezőnyben, ugyanis a Mecsek Rally-s eredményével négy pont a lemaradása az első Bacsa mögött.

„Óvatosan kezdtük a Mecsek Rallye-t és csak két szakaszt tudtunk versenytempóban teljesíteni, a harmadik baleset miatt etap lett, a maradékot pedig a rossz időjárás miatt törölték, ami mindenképpen jó döntésnek bizonyult. A másnapot esővel kezdtük, de egyáltalán nem zavart minket, kalandoztunk picit, de megtaláltuk a tempót, amit a nap hátralévő részében meg is tartottunk. Az autó beállítása tökéletes volt, a gumiválasztás is jó volt, gyorsan és látványosan is tudtunk autózni. A nagy abszolútban kétszer is futottunk 16-ik időt, ami szerintem kiemelkedő ezzel az autóval. A kategóriát megnyertük, de sajnos a legnagyobb ellenfelünknek felrobbant a motorja. Igaz az ORC bajnokság éléről lecsúsztunk, de még ott vagyunk lőtávolban. Sajnos nekünk a Veszprém Rallye kimarad, így az abszolútos álmainkra nem nagyon kell építenünk” – tette hozzá Szilágyi Patrik.

A csapat partnerei: SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Trans-Sped Kft., Pápai Beton Kft., Metalvision Kft., Schönherz Informatikai Stúdió, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt., BOMBA!, Zoi Kingdom Kft., Agria Emelő Kft., Dodo Tech Kft., Truck Parts Impex Kft., Geoteam, North Force Hungary Kft. Good Safety., Erlauer-Eximp Kft.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ