Újra a ringbe lépnek – Tóth Attila – Tóth István

Újra a ringbe lépnek – Tóth Attila – Tóth István

MEGOSZTÁS

 

tothozdelott

 

A Ladával versenyző Tóth Attila – Tóth István duó a miskolci pályákon autóztak utoljára, ahol volt egy kis kalandjuk. Ennek következtében ki kellett hagyniuk pár versenyt, míg újraépítették a kocsit. Ózdon viszont megint a ringbe lépnek.

 

Kihagytatok pár versenyt, Ózdon újra támadtok?

– Idén sajnos csak két versenyen tudtunk eddig menni, Egerben és Miskolcon. Az utóbbi futamon volt egy kis kalandunk, aminek köszönhetően a kocsi elejét újra kellett építeni. A legnagyobb ellenségünk nekünk is az idő, amit a család és a munka mellett a versenyautóval való foglalkozásra tudtunk áldozni. Most minden más fontosabb volt. Viszont végre elkészültünk és mi is autózhatunk az ózdi pályákon.

 

Akkor most óvatosan fogtok autózni, vagy lesz ereszd el a hajam a nézők számára?

– A dombokat, sziklákat, ugratókat megpróbáljuk kikerülni, vagy legalább nem olyan nagyon felugratni rájuk. Vigyázunk a szép új dekorra, de természetesen a nézők és a saját magunk szórakoztatása lesz előtérbe helyezve. Ennyi futammal a hátunk mögött a bajnokságra nem kell különösebben figyelnünk. Persze azért küzdeni fogunk a többiekkel, de leginkább szeretnénk újra belakni a kocsit.

 

Marad családon belül továbbra is a navigálás?

– Igen, Pisti fogja diktálni a tempót. Két versenyt mentünk együtt és mikor már kezdtünk belejönni, akkor ugye kimaradt pár hónap. Most újra össze kell rázódnunk. De nem pánikolunk, csináljuk azt, amit annyira szeretünk, ralizunk. Örülünk, hogy ismét versenyautóba ülhetünk.

 

Új design, minden egyben, indulásra készen?

– Ebből jelenleg csak az új design van kész, de hát van még idő, nem – kérdezi Attila nevetve? Még össze kell rakni benne egy-két dolgot, fék, futómű állítás, lengéscsillapító csere… nem szépítem, van még rajta bőven teendő indulásig. Szerintem a ralis világban ez a természetes. Mutass egy olyan versenyzőt, akinek már hetekkel előtte kész van a kocsija – mókázik Attila. Nincs ilyen, legalábbis én még nem hallottam róla. Titkon elárulom, hogy mi szeretnénk azért, ha egyszer jóval hamarabb elkészülnénk mindennel, nem csak az indulás előtt pár órával. Na, de ez van, ezt kell szeretni.

 

Elvárás a hétvégén?

– Nagyon nem lesz, mivel újra meg kell szoknunk a kocsit. Bízunk benne, hogy nem lesznek technikai gondjaink, mint év elején. Ez a verseny arról fog szólni, hogy teszteljük a kocsit, hogy minden rendben van-e vele. Kicsit csapatjuk neki, farolgatunk, szórakozunk és szórakoztatunk, és persze a fő cél, hogy beguruljunk a célba.

 

Reklámpartnereink:

Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés – Közúti Teherszállítás; Lincos.eu – Autószerviz Gumiszerviz és Garázsipari berendezések, szerszámok; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. – Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Ferrodo 2002 Kft. – Versenyautó Fék & Kuplung Felújítás; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. – Kompresszor javítás; HB.c.e. – Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Olvisz 98 – Olajipari Vízügyi Szolgáltató Kft.; Unilub Kft. – Kenőanyag nagykereskedelem; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. – Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. – Munkaerő közvetítés;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Tóth Attila

duó a miskolci pályákon autóztak utoljára, ahol volt egy kis kalandjuk. Ennek következtében ki kellett hagyniuk pár versenyt, míg újraépítették a kocsit. Ózdon viszont megint a ringbe lépnek.

 

Kihagytatok pár versenyt, Ózdon újra támadtok?

– Idén sajnos csak két versenyen tudtunk eddig menni, Egerben és Miskolcon. Az utóbbi futamon volt egy kis kalandunk, aminek köszönhetően a kocsi elejét újra kellett építeni. A legnagyobb ellenségünk nekünk is az idő, amit a család és a munka mellett a versenyautóval való foglalkozásra tudtunk áldozni. Most minden más fontosabb volt. Viszont végre elkészültünk és mi is autózhatunk az ózdi pályákon.

Akkor most óvatosan fogtok autózni, vagy lesz ereszd el a hajam a nézők számára?

– A dombokat, sziklákat, ugratókat megpróbáljuk kikerülni, vagy legalább nem olyan nagyon felugratni rájuk. Vigyázunk a szép új dekorra, de természetesen a nézők és a saját magunk szórakoztatása lesz előtérbe helyezve. Ennyi futammal a hátunk mögött a bajnokságra nem kell különösebben figyelnünk. Persze azért küzdeni fogunk a többiekkel, de leginkább szeretnénk újra belakni a kocsit.

Marad családon belül továbbra is a navigálás?

– Igen, Pisti fogja diktálni a tempót. Két versenyt mentünk együtt és mikor már kezdtünk belejönni, akkor ugye kimaradt pár hónap. Most újra össze kell rázódnunk. De nem pánikolunk, csináljuk azt, amit annyira szeretünk, ralizunk. Örülünk, hogy ismét versenyautóba ülhetünk.

Új design, minden egyben, indulásra készen?

– Ebből jelenleg csak az új design van kész, de hát van még idő, nem – kérdezi Attila nevetve? Még össze kell rakni benne egy-két dolgot, fék, futómű állítás, lengéscsillapító csere… nem szépítem, van még rajta bőven teendő indulásig. Szerintem a ralis világban ez a természetes. Mutass egy olyan versenyzőt, akinek már hetekkel előtte kész van a kocsija – mókázik Attila. Nincs ilyen, legalábbis én még nem hallottam róla. Titkon elárulom, hogy mi szeretnénk azért, ha egyszer jóval hamarabb elkészülnénk mindennel, nem csak az indulás előtt pár órával. Na, de ez van, ezt kell szeretni.

Elvárás a hétvégén?

– Nagyon nem lesz, mivel újra meg kell szoknunk a kocsit. Bízunk benne, hogy nem lesznek technikai gondjaink, mint év elején. Ez a verseny arról fog szólni, hogy teszteljük a kocsit, hogy minden rendben van-e vele. Kicsit csapatjuk neki, farolgatunk, szórakozunk és szórakoztatunk, és persze a fő cél, hogy beguruljunk a célba.

Reklámpartnereink:

Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés – Közúti Teherszállítás; Lincos.eu – Autószerviz Gumiszerviz és Garázsipari berendezések, szerszámok; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. – Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Ferrodo 2002 Kft. – Versenyautó Fék & Kuplung Felújítás; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. – Kompresszor javítás; HB.c.e. – Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Olvisz 98 – Olajipari Vízügyi Szolgáltató Kft.; Unilub Kft. – Kenőanyag nagykereskedelem; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. – Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. – Munkaerő közvetítés;

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Tóth Attila

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ