Termékeny három napos malajziai teszten van túl a Repsol Honda Team

Termékeny három napos malajziai teszten van túl a Repsol Honda Team

MEGOSZTÁS

 

A Honda Repsol Team pozitív malajziai teszten van túl. Dani Pedrosa 1:59.009 perccel a második legjobb időt motorozta, míg a regnáló világbajnok Marc Marquez több, mint háromtized másodpercre végzett mögötte a hetedik helyen 1:59.382 perces idővel.

A Repsol Honda riderei a teszt zárónapján óriási melegben, kék égbolt alatt végezték tesztprogramjaikat. Mindketten elvégeztek egy-egy 15 körös verseny szimulációs futamot. Dani kora délelőtt, Marc pedig ebéd után a szokásos versenyidőpontban ült motorra.

A három nap alatt Marc 194, míg Dani 170 kört teljesített, amelyek alatt hasznos információkat gyűjtöttek. Feldolgozásuk a  HRC mérnökeinek és a csapatnak elengedhetetlenek lesznek a következő kollektív tesztre való felkészüléshez, amelynek helyszíne Thaiföld, Chang International Circuit Buriram, időpontja pedig február 16-18.

Dani Padrosa – 2. hely –  1’59.009 p (a 9. /58. körben)

Nem csak a zárónap, hanem az egész sepangi teszt pozitív volt a számunkra. A csapat nagyon jó munkát végzett , hiszen a napi programot helyesen megtervezte és lebonyolította. A vasárnapi set-up az elmúlt két nap  legjobb aspektusait ötvözte. A gyorsaságunkon dolgoztunk és a tempón, valamint a futam szimuláció alatti jó ritmuson. Dolgoztunk a motoron is, az aerodinamikán, a felfüggesztésen és a gumiabroncsokat is teszteltük, mind a puha, mint a kemény specifikációjúakat. Összességében azt mondhatjuk, hogy a set-up minden területét átvettük. Jó érzékkel távozom Sepangból sok értékes adatot gyűjtve. Most egy alapos elemzés következik, de az érzéseink jók. Várakozással tekintünk a jövőbe és várjuk a megerősítéseket más pályákon is.

Marc Marquez – 7. hely –  1.79.382 (az 9. / 75. körben)

Nagyon boldog vagyok ma, mert keményen és nagyon jól dolgoztunk. Három óra körül egy 15 körös verseny szimulációt futottam az óriási melegben, remek ritmusban. Később egyéb más dolgokat teszteltünk, de már nem támadtunk, miközben nagyon jól éreztem magam a motoron. Az új aerodinamikát alaposan ki kell próbálnunk a legapróbb részletekig, mert megfelelő választást szeretnénk tenni. Másrészt azt hiszem, hogy nagyszerű munkát végeztünk a motorral is, még akkor is, ha még nem vagyunk a 100%-os beállításoknál. Általánosságban elmondható, hogy Dani, Cal [Crutchlow] és én kicsit eltérő módon dolgoztunk és rengeteg információt gyűjtöttünk, amelyek hasznosak lehetnek a Honda számára, egy jó alaphoz a szezonra.

Fotó: Honda Racing Team © 2018

matezsoltee

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ