Megyünk jampizunk egyet

Megyünk jampizunk egyet

MEGOSZTÁS

Az egri és a miskolci futamot követően úgy gondolta a Tóth Attila – Tóth István kettős, hogy vége a bohóckodásnak, eladósorba megy a Lada. Így is volt, de később változott. Hétvégén ők is ott állnak az Ózd-Salgó Rali rajtjánál.

 Eltűntetek, mint szürke szamár a ködben a miskolci futam után. Miért?

– Az egri és a miskolci rajthoz úgy álltunk oda, hogy majd ez a szezon jól sikerül, de mégsem így történt. Egerben a motor pukkant szét, Miskolcon leszakítottam a fél hátulját a Ladának, mert elment a fék, és egy fa állított meg minket a kocsi oldalát elkapva. Ott akkor nagyon örültünk, hogy nekünk semmi bajunk nem lett, viszont a kedvem úgy elment az egésztől, azt mondtam, megy a versenyautó, ennyi volt, elég a kínszenvedésből. Lassan másfél éve nem mentünk egy igazán jót, amire azt mondhatnám, hogy se technikai, sem egyéb nyűgünk nem volt, meguntam. És már raktam is fel eladósorba a kocsit mindenestől.

De most mégis ugyanazzal az autóval mentek, mi a sztorija a nem eladásnak?

– Azt mondtam, kap 4-5 hetet, ha abba kell hagynom a versenyzést, akkor úgy lesz és elviszik a kocsit. Jöttek is az érdeklődők, de senki nem rakta az asztalra a pénzt, úgyhogy jelnek vettem, versenyezni kell akkor továbbra is. A lényeg az volt, hogy kompletten mindent el akartam adni, szervizbuszostól, alkatrészestől, trélerestől…mindent. De csak a kocsit akarták. Azt meg nem adtam külön. Úgyhogy a sztorija nagyjából ennyi, hogy most ismét indulunk az Ózd-Salgó Ralin.

Akkor újraépítettétek a miskolci fás találkozás után?

– Igen. Volt rajta mit csinálni az biztos, nagytető, jobb hátsó ajtó, jobb hátsó sárvédő, a seggét visszahúzgálni a helyére, és komplett fényezést kapott. A terv egy külföldi verseny lett volna, pár magyar helyett, a Legend, de azt idén elengedtük a történtek miatt. A következő elképzelés az volt, hogy ha Salgóra kész lesz, ott indulunk újra. Futólépésre végeztünk, talán még soha nem voltunk ennyire utolsó pillanatosak, mint most.

Minek örülnétek a hétvégi versenyen legjobban ennyi kihagyás után?

– Nagy részét ismerjük a pályáknak, mentünk már rajta. Az ózdi az fejben van, azzal nem lesz bajom, de remélem a többivel sem. Igazából annyi a célunk, hogy végig tudjunk gurulni. Nem akarom megváltani a világot. Lehet, hogy lehúzom az ablakot, és fél könyök ki… lassú haladás… úgyis rég készültek rólunk képek – viccelődik Attila. Megyünk jampizunk egyet. Ha rágörcsölünk sem lesz jobb. Megpróbáljuk élvezni, és ha a szerencse is mellénk szegődik, akkor visszajön a versenyláz.

Reklámpartnerek:

Tiszaújváros Transz Kft. – Földmunkavégzés – Közúti Teherszállítás; Komplex-D Magas és Mélyépítés; Baromfiudvar 2002 Kft. – Hús-, húskészítmény nagykereskedelme; Kelet-Atlasz Kompresszor Kft. – Kompresszor javítás; HB.c.e. – Mérnöki Szolgáltató, Építő és Kereskedelmi Kft.; Bója Teherfuvarozás; TGK Trans Kft. – Gépjármű kereskedelem; Inter-Agrowashker Kft. – Mezőgazdasági gépalkatrész és teherautó gépkocsialkatrész; Nomido Madera Kft. – Csomagolástechnika és raklapgyártás; Civis Solar Hungária Kft. – Klímatechnika és napelem; Total Wagon Management Hungary Kft. – Vasúti kocsi mobilszerviz; Nagy Ferenc e.v. – Munkaerő közvetítés; Liza Snack – Malomipari termék gyártása; TT Sped Kft. – Közúti áruszállítás; West Start Kft. – Raktározás, Szállítmányozás; Altis Építő Kft.  Endriago Kft.; Civis Partner Kft.; West-Parcel Kft.; Fair Centrum Plus Kft. – Épülettakarítás; Lux-Center Kft. – Villanyszerelés;

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: blazejowskifoto.com

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ