Gőzerővel dolgozik a PSZA Motorsport csapata, hogy a 2023-as szezon kezdetére minden autójuk megújulva indulhasson neki a 2023-as szezonnak.
„A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség részéről új vezetőséget választott meg a tagság, ezért mindenképp újdonságokban reménykedünk, bár tudjuk, hogy nem lehet megváltani a világot pár hónap alatt. Nagyon bízunk benne, hogy jó irányba fog elindulni a hazai autósport” – kezdte a beszélgetést Szabó Árpád, a PSZA Motorsport csapat koordinátora, majd hozzátette. „Már van versenynaptár, ami a csapatunk számára nagyon kedvező fordulatot vett, hiszen van benne egy-két régi-új helyszín is, aminek nagyon örülünk. Külön öröm, hogy a rally naptár szinte az ország összes pontját érinti. Boldogság számunkra, hogy az új vezetés fontosnak tartotta, hogy a Peugeot Kupa megmaradjon, a jelenlegi információink szerint az egyik legnépesebb kategória lesz az idén. Biztosan kiélezett csaták lesznek, csapatunk részéről Berta Laci ismét megpróbálja felvenni a fiatalokkal a versenyt és reméljük a tavalyi tapasztalatával idén is az élmezőnyben fog tudni autózni. Szintén különlegesnek számít, hogy a bajnokság újra laza talajon fog kezdődni Székesfehérváron, ami olyan pályákat tartalmaz, amiket nagyon régen használt a rallys társadalom. A magyar helyszínek mellett a csapatunk versenyzői szeretnének még Romániában és a Mitropa Kupa különböző helyszínein részt venni. A műhelyben gőzerővel dolgozunk azon, hogy minden autó ott legyen a rajtvonalnál akár ORB-ben, akár az új nevű ORB2-ben. Mi már nagyon várjuk a szezont.”
Az elmúlt években mindig Szabó Árpi volt, aki elmesélte hogyan készülnek és milyen eredményeket hoztak az autóik, de most megszólalt a csapat társalapítója Papp Arnie is.
„Árpi már elmondta a lényeget, nekem hagyott egy kis háttér infót. Első körben beszélnék a saját terveinkről, aztán elárulok pár műhelytitkot is. Magam nevében idén szeretnék egy bajnoki versenyen elindulni a zöld Ladával, amit tavaly mutattunk be. Egy–két hazai verseny van kitűzve P13-ban, ahol már nagyon várnak a fiúk, de még nem tudom, pontosan hol megyek, hiszen az ORB és az ORB2 aszfaltos versenyei közösek, ezért a munka és a hobbi erősen találkozik. Természetes, hogy Árpi tavalyi külföldi indulása bennem is felkeltette az érdeklődést és idén is szeretne kilátogatni Nova Goricára ezért a magyar versenyek mellett mondjuk egy Mitropa Kupás indulás lenne még a cél akár mind a kettőnknek. Illetve már egy-két ebéd közben beszélgettünk arról, hogy esetleg a külföldi futam helyett jó lenne menni a Rally Hungary-n is akár egy homológ versenyautóval. Visszakanyarodva a valósághoz a műhelyben a tavaszi felújítások mellett építünk pár autót is, mivel közeleg a szezon start és murvával kezdünk, a karosszériás műveleteket félre raktuk és próbálunk minden autót csatasorba állítani március végére. Viszonylag jól állunk a murvás felkészítésekkel, pár alkatrészre várunk még. A projectjeink között van egy gyönyörű piros HTP-s VFTS, aminek az építését a nézők láthatják a youtube csatornánkon, lassan tényleg a végéhez érünk, és úgy néz ki, a kocsi az AMTS-en ki is lesz állítva, ahol mindenki láthatja majd a szezon kezdet előtt. Aki nem tette még mindenképpen iratkozzon fel a csatornánkra, mert újabb izgalmas videókkal szeretnénk kedveskedni majd a nézőknek” – zárta a beszélgetést Arnie.
Köszönet a csapat együttműködő partnereinek: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Interpasszív Kft., SZRV Racing Kft., Handball Family Bt., Wood Day Kertészeti Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., ECON Consulting Kft., Solution 4 All Kft., Oroszlánszív Informatikai Zrt., Millers Oils Hungary, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft., BPracing.hu, Ten-Line Kft., Kulcsár-System Kft., MNASZ Tehetséggondozó Program, Wall Print Hungary Kft.