Kőkeményen küzdünk

Kőkeményen küzdünk

MEGOSZTÁS

Remélhetőleg már kevésbé „berozsdásodva” áll az Eger-Ózd rajtvonalhoz Kurtos Róbert és Fridrik Gergő. A céljukat tekintve nem is lesz más választásuk, mint igyekezni, ha tartani akarják magukat a tervhez.

Kiderült mi okozta a sárvédőn a sérülést?

– Megnéztük a Füredi videón, hogy mikor történt, és egy nagyobb tempós résznél valami műanyagot odébb löktünk és annak a nyoma látszott a kocsin. Ezt menet közben nem érzékeltük a versenyautóban, mindig csak a szervizben szembesülünk vele. A terelő talpakon is átmentünk, úgyhogy azért kellett kicsit tornázni a revízión. Áramtalanítót cseréltünk, mert valószínű az csinálta a cirkuszt a boldogkői pályákon, hogy megtorpant. Meg kardán, csonkállvány és hasonló apróságok, aztán futóművet állítottunk és már csak annyi, hogy guruljak vele egyet. Aztán irány a tréler és gooo… az Eger-Ózd versenyre.

Akkor minden elkészült, ez a lényeg nem?

– A programozás egyedül amire sosem marad idő leszervezni, de hátha a verseny előtt mégis össze tudjuk hozni, hogy rákukkantson emberünk, és kapunk végre lóerőt. Mert az valahogy még mindig nem az igazi, hiába nyomjuk neki ahogy a csövön kifér. Persze, ha nem úgy alakul, akkor sem keseredünk el, taposom a gázt, mint eddig, aztán lesz, ami lesz.

 

Ismét hárman a Production kategóriában?

– Igen, bár őszintén megmondom mi örültünk volna, ha egész évben többen maradunk, mert mégis jobb úgy küzdeni, de így is megvagyunk hárman szerencsére. A szokásos párosok mérettetik meg magukat. Nem vagyunk elégedetlenek, versenyezhetünk, már nézők is jöhetnek…szóval csak nyernünk kell és jólérezni magunkat. Ez a cél.

Mi a terv?

– Tavaly megnyertük az első futamot és utána semmi nem úgy alakult, ahogy terveztük. Most fordítottunk rajta. A múltkor harmadik helyen végeztünk Boldogkőn, elengedtük kicsit a gyeplőt. Így reméljük pont az ellenkezője történik, mint 2020-ban…vagyis most minden nekünk kedvez majd. Ez a mi elképzelésünk, amibe biztos lesz a többi csapatnak is beleszólása, de már fogni fogjuk azt a gyeplőt. Előrébb kell mindenképpen lépni, legalább kettőt és akkor meg is leszünk.

Partnereink:

Kelet Autósport Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Perla-X Kft.; Jancsika; DREXLER TRAFFIC Bt.; Szalontai és Fiai Magánszeszfőzde; Car-Szer 2000 Bt.; Zemplén Hard-Work Kft.; Vipo-Home Kft.; ztvmotorsport.hu

 

Szöveg: Tiba Anita

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ