Kurtos Robi és Szegedi Máté idén még csak a miskolci versenynek örülhetett igazán. Az azt követő Ózd és Szombathely Ralin mindkét alkalommal tönkrement a kocsiban a motor.
Drága mulatság volt már az is, hogy nem álltak meg azonnal, ahogy kicsúsztak Ózdon, de az elmúlt hétvégén sem jártak több szerencsével. Két verseny, két motor mínusz.
Hiába utaztak le a fiúk már szerdán, hogy átvegyék az itinert, és másnap korán reggel pályát járhassanak a hosszúra tervezett verseny végül számukra a lehető legrövidebbre sikeredett. A pályabejárást és az átvételeket követően készültek a további teendőre, de már az elején csalódottak voltak. „A kvalifikáció csak az ORB első 15 versenyautójára vonatkozott, a többiek nem számítottak. Adhattak volna legalább választási lehetőséget, hogy ki szeretne menni és ki nem, mert ez így diszkriminatív volt az összes többi versenyzővel szemben, akkor is, ha csak egy rövid szakaszról beszélünk. Annak a 15 versenyzőnek olyan volt, mint ha egy rövid teszten venne részt, ugyanazon a szakaszon, ahol másnap mindenki ment” – részletezte Robi.
A fentiek ellenére Robiéknak tetszettek volna a tavalyi pályák, de Bögötéről inkább jobbnak látta, ha nem mond semmit. Pályabejáráson ítélték meg leginkább a fiúk a szakaszokat, hiszen az első gyorson még végig tudtak menni, de a másodiknak kb. 90%-át tudták teljesíteni, majd megállt alattuk a Mitsubishi. Ahogy elkezdett lassulni a kocsi, onnantól 27 mp múlva vége volt a történetnek. Ennyi idő alatt állt meg az autó a pályán. A hajtókarról az egyik anya letekeredett és leszakadt a hajtókar. Túl sokáig sajnos nem jutottak a kölcsön motorral, ezért most arra koncentrálnak, hogy a saját motorjuk minél hamarabb össze legyen rakva, és tudjanak indulni a következő versenyen.
Robiékat továbbra is az motiválja, hogy nagyon szeretnek versenyezni, ezért próbálnak mindenre megoldást találni. A versenyautó nem azért van, hogy ott álljon, hanem azért, hogy minél többször beülhessünk – mondta Robi.
A srácok szeretnének ott lenni a Fehérvár Ralin, de nem biztos, hogy minden összeáll addig, hiszen elég rövid egy-egy futam között az idő a felkészülésre, ha valami hasonlóan nagy baj történik a versenyautóval, és nem érkezik meg az alkatrész.
Reklámpartnerünk:
Foam-System Kft. – Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Invest Kft.; North Racing Kft.; Rex Bau Kft.; Inter Cars Kft.; Csikó Tamás – Autófényező; Perla-X Kft.
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Peremicki István