Fontos pontok a Mecsekből – CREDOBUS-LPWMSport

Fontos pontok a Mecsekből – CREDOBUS-LPWMSport

MEGOSZTÁS

Fontos pontok a Mecsekből

Fontos pontokat szereztek a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői az idei hazai bajnoki szezon hetedik futamán az 52. Aquaprofit Mecsek Rallye-n.

A Lovász Pál – Kürti Tamás páros a verseny kezdetétől nem találta meg az i20-as Hyundai optimális beállítását, továbbá vétettek pár apró hibát és a verseny végére jött meg a tempójuk. Végül az ORB abszolút 10. helyén végeztek, ami egy ilyen erős mezőnyben nem is lenne rossz.

„Az a tapasztalatunk, hogy itthon mindig a verseny végére jön meg a tempónk és áll össze minden. Most is így volt a vasárnapra már voltak jó szakasz eredményeink” – árulta el Lovász Pál, majd hozzátette: „Volt több apró hibánk is és nem tudtunk minden szakaszon 100%-osan koncentrálni, de hozzáteszem ez így is hatalmas tempó, de amit a mezőny eleje produkál az valami fantasztikus.”

A Tábori Ákos – Bartha Nándor duó a verseny előtt még matematikailag esélyes volt a bajnoki címre, de a pécsi versenyen nem volt szerencséjük. Sokat szenvedtek a beállításokkal és volt egy féltengely törésük is. A kategória ötödik hely nem túl jó, de örülnek, hogy célba értek.

„Hiányzott, hogy az elmúlt nyolc évben nem vettem részt a pécsi versenyen. Szinte minden szervizben állítattam a kocsin, de valahogy sosem lett tökéletes és a végén még egy féltengelyünk is eltörött. Nagy Matyi újra szenzációsat autózott, gratulálunk neki a bajnoki címéhez és reméljük, jövőre megküzdhetünk majd érte” – tette hozzá Tábori Ákos.

A Riskó Dániel – Losonczi Csaba duó magabiztos volt, de nem tudott az élmezőnnyel autózni. Mivel fontosak a pontok, Dani csak a saját tempójára koncentrált és végül sikerült behoznia az autót a Peugeot Kupa második helyére.

„Ez volt az első Mecsek Rallye-m és ez egy nem könnyű kocsikázás volt. Nagyon örülök a remek eredménynek, annak már kevésbé, hogy az ellenfeleim kiestek. A Kupa végelszámolásához nagyon fontos pontokat szereztünk” – monda Riskó Dániel.

A Csomós Miklós – Nagy Attila páros nagyon szeretett volna bizonyítani, de sajnos több dolog is beleszólt ebbe. Az első körben egy szenzor akadályozta a jó eredmények elérésében, a második körben pedig árokba csúsztak, ami számukra a verseny végét jelentette.

„Nagyon csalódott vagyok, mert nagyon szerettem volna bizonyítani. Az első körben nem volt jó az autó, többször nem forgott ki rendesen és be is torpant. A szervizben kiderült egy szenzor okozza a problémát, amit a srácok ki is cseréltek. A második körben megpróbáltuk behozni a lemaradást, ám a hetedik szakaszon sok volt a célban és árokba estünk. Az autó futóműve annyira megsérült, hogy ki kellett állnunk” – folytatta Csomós Miklós.

A Tresó Ádám – Boér Máté duó életük első komoly rally versenyén vettek részt, egy egyedileg otthon épített Opel Kadett C-vel. Nagyon tetszettek nekik a gyorsasági szakaszok és el is fáradtak a nap végére. A Historic Bajnokságban a két nap alatt két versenyt rendeznek és ők az elsőben megnyerték a kategóriájukat. Sajnos a másnap már nem jött ki jól, tönkrement a differenciálművük, ezért ki kellett álljanak a versenyből.

„Először is köszönöm Lovász Pál közreműködését, hogy egy ilyen rangos versenyen részt tudtunk venni a csapatában. Nagyon tetszett a verseny és rájöttünk, miket kell változtatni az autón. Az első napi kategória győzelem pedig csak hab a tortán számunkra” – zárta a beszélgetést Tresó Ádám.

A CREDOBUS-LPWMSport csapata legközelebb a Rally Európa Bajnokság hazai kandidáló versenyén az első Nyíregyháza Rallye-n vesz majd részt.

Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Tachográf Kontroll Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus, DE Bus Gmbh

 

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ