A TEREPES CSAJOK GYULÁN IS TAROLTAK!

A TEREPES CSAJOK GYULÁN IS TAROLTAK!

MEGOSZTÁS

A hétvégén terepralit rendeztek, ezúttal Gyulán! A Terepes Csajok természetesen részt vettek a megmérettetésen, nem is akármilyen eredménnyel…

Kapitány Dorottya mesélte el mi is történt velük a szelektíveken.

Milyen érzésekkel, reményekkel vágtatok neki a hétvégének?

Nagy reményekkel érkeztünk a verseny helyszínére, sajnos véges anyagi keretek miatt nem volt lehetőségünk erre a versenyre új kábelkötegeket szerkeszteni a kocsiba, és a lóerők ezáltal nem gyarapodtak (az előző autónk Pinky 1 még mindig erősebb a tavaly profin beállított Crazy-féle marcona turbo miatt), de emellett úgy látszott minden egyéb dolog rendben van, és Pinky 2 bírni fogja Gyula futómű-gyilkos szelektíveit is.

Már csütörtökön leérkeztünk a tett helyszínére, mivel Miskolcról és Pestről nincs olyan közel, hogy reggel egy laza úttal elérhessük, kényelmesen indult így a péntek reggel. Nagyon örültem annak, hogy Annával már a második közös versenyünk lesz, hiszen elég sokat számít, hogy mennyire vagyunk összeszokva, mennyire tudunk egymásra hangolódni.  A pénteki napon az adminisztratív és gépátvétel után felsorakozhattunk a parc ferme-ben, ami után egy fesztivál hangulatú rajtceremónia következett! 

Az időjárás itt is nagyban befolyásolja a verseny kimenetelét. A Gyula környéki szelektívekre milyen hatással volt?

Így van. Az időjárás erőteljesen meghatározó volt itt is ,a verseny során, hiszen a gyula környéki földutakat agyagos réteg borítja, ami esőben egy laza, extrém módon csúszós felületté válik, ha pedig kicsit is süt a nap, ami kiszárítja, egy aszfalthoz közeli szilárdságú állagot kapunk, ami ha nincs kijárva, nagy tempójú autózást tud biztosítani. Azonban ha keresztbe-kasul nyomvályúsan, gödrösen szárad, akkor kb. olyan mint a jól ismer aknás játék, nehéz kitalálni, hogy mit hoz melyik választás.

Mesélnél arról, hogy mi történt veletek a verseny alatt, kint a pályán?

A pénteki prológot imádtuk bár elég küzdelmes volt kivitelezni, sajnos üzemanyag ellátási problémáink akadtak, ami a szombati napra is átnyúlt pechünkre, összetett volt az ok, úgyhogy nem volt egyszerű rájönni mik okozhatják. Ez után többek között a szeszélyes időjáráson múlt, hogy nagyon élvezhető vagy éppen gyötrelmes, és a jelenlegi felszereltségünkkel visszafogottabb volt a szakasz, azt viszont mindenképp el lehet mondani, hogy egyre gyorsulunk, Anna egyre határozottabban és kifinomultabban navigál, én pedig egyre jobban érzem az autót, és ezt a nézők véleménye is alátámasztja, számomra nagyon fontos a nekik való megfelelés is, hiszen sokkal nagyobb élmény olyan közönség előtt autózni, akik várják, hogy gyere! Gyulán és környékén olyan nézői közeg fogadott, hogy el sem hittem először! Szinte minden egyes kanyarnál emberek, és ahol csak utolértek személyesen gratuláltak, és áhítattal néztek a versenygépekre, fantasztikusan kedvesen, és bíztatóan voltak irántunk, igazán szívmelengető érzés volt!!! Imádtam! Felbecsülhetetlen erőt adtak!

Egy szakasz volt, aminek már nagyon vártam a végét, rosszul lettem szombaton  a meleg miatt, hiszen a mezőny legtöbb tagjával ellentétben a mi autónkban nem hogy klíma nem húzhatja kisebbre a teljesítményt, a Mitsu motor fűt is rendesen, amit az erős zötykölődés mellett már nem bírt a szervezetem, hiába edzek az extrém körülményekre, de szerencsére a szellőzés megoldásával ezt a problémát is kivédték lelkes, és kegyetlenül kitartó szerelőink! Köszi fiúk, nélkületek nem sikerült volna!

A vasárnapi nap újra sarasan indult, ám a pálya több mint fele élvezetes volt, a végére a kuplung már nem emelt ki megfelelően, közös és szükséges döntés miatt kihagytuk a legutolsó szelektívet, hiszen a korábbi üzemanyagellátási problémák miatt már amúgy is „forfait”-olni kényszerültünk.

“Ha Pinkynek nem is sikerült minden egyes szelektívet meghódítania az egyik kis rajongónk, Makra Zita tetszését mindenképpen elnyerte, aki a díjkiosztóra egy saját rajzot hozott nekünk emlékbe a mi rózsaszín versenyparipánkról!”

 

Végezetül, hogyan összegeznéd pár mondatban a hétvégét?

“Összességében egy bár küzdelmes, de meglehetősen barátságos verseny volt ez az eddigi legutolsó, és nagyon remélem, hogy jövőre is részt vehetünk a gyulai megmérettetésen!” – Zárta élménybeszámolóját a pilótanő.

 

Kapitány Dorottya és Szaniszló Anna (Terepes Csajok)

Helyezés: I. hely (magyar abszolút: 5. hely)

Verseny: Tereprali OB, V. Gyulai Várfürdő Kupa

Kategória: TH

Csapat: Varga Racing Team

Autó: Mitsubishi Pajero

Írta: Háfra Zsolt
Fotók: Cseke Tamás

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ