A Nyíregyháza-Zemplén Ralin kicsit módosul a felállás az egyik Peugeot 208R2-ben, ugyanis János Ákos mellé visszaül Rubóczky Attila. Mindketten ugyanazt szeretnék, defektmentes célba érést.
„Lesznek változások a zempléni futamon számunkra, mert a jobb egybe visszaül mellém Rubóczky Attila, akivel tavaly bajnokok is voltunk. A történet annyi, hogy Tomi szeretett volna menni egy újabb ERC-n R5-ös autóval, megbeszéltük, lezsíroztunk, így ismét Rubó diktálja a tempót nekem. Egyébként Róma neki volt ígérve, helyette kap egy Nyíregyháza-Zemplént, szintén EB futamot. Tavaly megismerhettük a pályák egy részét, most lesznek kisebb módosítások, elvettek, hozzátettek, fordítottak. Mint mindenki mi is esőre számítunk, jobb félni, mint megijedni alapon. Bár, ha kellemesen csalódnánk, annyira nem fájna, de csalfa az időjárás. Beszélgettünk Attilával arról, hogy kihagynánk az előző évben szépen begyűjtött defekteket és felnitörést. De ha felhordásos lesz a pálya, akkor még ez is bekerül abba az oltári nagy pakliba, amivel egész évben zsonglőrködtünk. Esély még van, de itt már a matekkal semmire sem megyünk szerencse nélkül. Nekünk pedig abból ebben a szezonban nem sok jutott. Attól függetlenül, hol végzünk ezen a futamon, szeretnénk egy jót versenyezni. Szerencsére összeszokott páros vagyunk, magunkhoz képest fogjuk nézni az időket” – mondta Ákos.
„Volt egy kis pihenőm, ami nem is baj, de pont most éreztem azt, hogy kicsit jókor is jött ez a felkérés, mert szívesen ülök vissza az autóba Ákos mellé. A munkával is össze tudtam egyeztetni, úgyhogy csapassuk neki. Tavaly tetszett ez a verseny, reméljük idén is jól fog sikerülni. A bajnokság terén úgy tudom nagy reményeket nem kell táplálnunk, de ettől függetlenül jól még érezhetjük magunkat. Hosszú lesz, és nem akarjuk a defekteket, mert sok-sok percet veszíthetünk ismét. Az eső is valószínűleg megmutatja magát, ezért csak abban bízhatunk, hogy mégis mellénk áll a szerencse, és megússzuk technikai probléma nélkül. Akkor gyűjthetünk újabb tapasztalatokat, és begurulunk szépen a célba. Az első kör után fogjuk látni az eredményeket, hová férhetünk be. Találgathatunk, de igazából felesleges, az utolsó gyors utolsó kilométere mindent eldönt” – nyilatkozta Attila.
Reklámpartnereink:
D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; MaRo CAD Kft. – Egyedi kiállítási standok kivitelezője; Sikoplast Recycling Kft. – Speciális gép gyártása; Belcor Trade Service Kft. – Élelmiszer gyártás; Simon Zoltán e.v.;
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Máté Zsolt