SS2 – Moselland 1 – 23.38 km – 10:44 ó
A futam állása a szakaszt követően:
A szakasz történései:
11:17 – Ösberg panaszárada – az autó nehezen kormányozható, a kézifék nem működik.
11:15 – Sordo: Nem volt jó! Nem tudtam úgy nyomni, ahogy szerettem volna, mert alulkormányzott volt az autó végig.
11:10 – Paddonnak kalandja volt, megsérült az autó fara, egy “lefolyóval” ütközött… bal hátsó defekt!
11:08 – Neuville a szakasz élen és az összetettben már a második!! Megérintettem egy követ az úton. A többirendben volt. A kezdés nemvolt jó. Alulkormányzott volt az autó a kanyarokban. Ezután megtaláltam a jó ritmust!
11:02 – Mikkelsen 14:33.6 p – Ez nem volt egy jó szakasz nekem.Rengeteget hibáztam, aminek egyáltalán nem örülök. Irány a szerviz és jöhet egy “reset” és pár új felni.
11:00 – Ogier: 14:42.3 p – Az elején egy hajtűben hibáztam, tolatnom kellett. Időt veszítettem, de rendben van. Nem ez volt a legjobb szakaszom.
10:58 – Östbergnek motorproblémái vannak (?).
10:56 – Mikkelsen 7.5 másodperccel gyorsabb, mint Ogier -5.6 km!
SS1 – Mittelmosel 1 – 22.00 km – 10:06 ó
A futam állása a szakaszt követően:
A szakasz történései:
10:40 – Ogier Mikkelsen +1.9 s, Neuville +5.5 s, Sordo +12.2 s, Tänak +13.9 s, Ostberg +21.1 s, Lefebvre +21.9 s, Paddon +23.1 s.
10:35 – Östberg hibázott “valami elgörbülhetett” az autó hátsó részén, Tänak nem tudott olyan gyorsan menni, mint ahogy szeretett volt nagyon saras a szakasz vége, az elmondása alapján.
10:35 – Sordo: A szakasz nagyon koszos. Hét autó után minden tiszta sár. Az időnk nem a legjobb, de ilyen körülmények között ez teljesen normális.
10:35 – Latvala után Camilli is áll a szakaszon.
10:35 – Ogier, Mikkelsen, Neuville a legjobb három sorrendje a szakaszon.
Neuville: Borzalmas! Vezethetetlen. Nem éreztem magam biztonságban. Az időnk viszont nem rossz ezen a csúszós úton. Bizalmatlan vagyok az autóval. Egy pontosabb autóra van szükségünk.
10:32 – Paddon: Nehezek a feltételek. Az átvágások sarasak és nagyon csúsznak, amikor lementünk a fűre azonnal megcsúsztunk. Volt egy megforgásunk, ami több, mint 20 másodpercünkbe került. Az itinert tekintve túlzottan is optimista voltam, ideje újragondolni.
10:30 – Mikkelsen: Megérintettük a partoldalt, ami után folyamatosan berezonált az autó. A kormányművünk rendben van!
10:29 – Latvala a szakasz 13.7 kilométerében megállt!
10:25 – Ogier 13:04.8 p – Az erdőben volt néhány trükkös rész, óvatos voltam. Nehéz volt megtalálni a helyes ritmust!
10:25 – Bajban Latvala! Több,mint egyperces hátrányban van Ogierhez képest, mechanikai probléma miatt!
9:55 – 5 db kemény Michelin Pilot Sport H5 abronccsal mentek ki a pilótapárosok a mai első két gyorsra Mikkelsen kivételével – 4H5 +1S5 -, aki vitt magával egy lágyat is.
9:50 – Ogier rajtideje 10:06 ó
9:40 – Rajtlista: Ogier, Mikkelsen, Latvala, Paddon, Neuville,Ostberg, Sordo, Tänak,Camilli, Lefebvre.
Élőkép a szervizparkból:
http://www.wrc.com/live-ticker/live_popup_stream.html
matezsoltee