Tétnélküli száguldás a Mecsekben

Tétnélküli száguldás a Mecsekben

MEGOSZTÁS

Tétnélküli száguldás a Mecsekben

A Mecsek Rali előtt még gyorsan beiktatott Jánosa Ákos és Szőke Tomi egy tesztet a Rábaringen. A kíváncsiság nagy úr, ha kell a jobb beállítás, akkor kell a jobb beállítás.

Nem bírtál magaddal Ákos, Mecsek előtt tesztelni kellett?
-Igen, voltunk a Rábaringen kicsit autózni, ami szerintem nagyon jó volt tesztnek. Annyi különbséggel hívhatjuk tesztnek, hogy mérték az időnket, vagyis viszonyítani tudtuk, mennyivel mentünk lassabban, vagy gyorsabban az előző körhöz. Arra voltam kíváncsi, hogy azzal a beállítással, amivel tavaly és idén itthon versenyeztem, mennyivel másabb időket mutat a római beállításhoz képest. Valamint nem ártott újra beülni, hiszen elég sok hónap kimaradt nekünk.

Melyik beállítás marad a pécsi pályákra?
– Furcsa, mert én belülről nem éreztem, de négy másodperccel mentem jobbat, mint a másik futómű beállítással. Ez inkább csak megerősítés volt számomra, hogy kint Rómában miért is gondoltam jobbnak az ottani pályákon a Peugeot-ot, és egyben stabilabbnak. Hát most megtudtam, úgyhogy marad így a kocsi a többi versenyre ezekkel a beállításokkal, attól függetlenül, hogy a jelenlegi felállás a Peugeot Kupában számunkra nem túl kecsegtető helyezésileg. Teszteljük élesben a kocsit, aztán lesz, ami lesz.

Mire vagytok még esélyesek a Peugeot Kupában?
– Nem sokra, persze ez így nem igaz, mert amíg vannak előttünk futamok, addig bármi változhat, bárki számára. De ha a matekot kizárjuk, akkor nagyjából, amit most látsz az eredménylistán, azt kell elfogadni. Jó lenne még előrébb kerülni, meglátjuk mit tudunk oda varázsolni még arra a listára. Nincs igazából terv, tény, hogy szeretnénk az első ötben kocsikázni, de tök lényegtelen, mert az idei két nullás verseny után nincs esélyünk arra, amit szerettünk volna elérni. Brutális hátrányba keveredtünk idén, számunkra Eger után megállt kicsit az idő, ami közben mégis eltelt…na ezt rakd össze. Megyünk, csináljuk, érzésre, élvezetre, de nem feszülök rá, nincs miért.

Akkor mindegy milyenek a gyorsok, ha nincs tét?
– Azért annyira nem engedjük el, csak kevésbé lesz erőltetett menet. A Citroenes korszakomban mentem ezeken a mecseki pályákon, rég voltak ezek a gyorsok, tehát szükség lesz a jó itinerre. Elég szép őszi időt mondanak, csütörtökre kicsi esővel, az picit bekavarhat, hogy mekkora lesz az a kicsi eső, marad belőle másnapra valami vagy sem. Valójában ez sem számít, ugyanis tét nélkül fogunk autózni, nem akarok semmi bajt csinálni, de mindenképpen jól szeretném érezni magam a versenyen.

Reklámpartnereink:

D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; MaRo CAD Kft. – Egyedi kiállítási standok kivitelezője; Sikoplast Recycling Kft. – Speciális gép gyártása; Belcor Trade Service Kft. – Élelmiszer gyártás; Simon Zoltán e.v.;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: DuEn

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ