Tesztnek jó volt

Tesztnek jó volt

MEGOSZTÁS

Nem sikerült jól a Gulf Racing Hungary duójának, a Szilágyi Patrik – Érsek Krisztián párosnak a visszatérése, mert a Dunakanyar Rally volt az autó első éles tesztje, ahol nagyon sok probléma hátráltatta a srácokat.

„Jó volt újra a kormány mögött versenyautóban ülni, ami persze sokkal jobb lehetett volna, ha több időnk van felkészülni a versenyre” – kezdte a verseny értékelését Szilágyi Patrik, majd hozzátette. „A verseny előtt szinte futópercre lettünk kész, ezért nem maradt időnk tesztelésre. A kezdetben voltak váltási problémáink és a kocsi magasságán és keménységén is állítani kellett, de megszenvedtünk a fékkel is, ami az egész versenyen kísértett minket. Bár a féket ki sem tudtuk volna a helyszínen javítani, így azt meg kellett szoknom. Folyamatosan gyorsultunk, majd sajnos kicsivel a fél táv után a kinyomó csapágyunk tönkrement, ezért fel kellett adnunk a versenyt. A hetedik gyorsasági utáni szervizbe vezető úton néztünk meg a kémlelő nyíláson, hogy mi a baj. Sajnos nem is lett volna idő kicserélni és a váltót sem szerettem volna tönkretenni azzal, hogy mindenhol kuplung nélkül indulok el. Amúgy legalább egy kört jó lett volna még menni, hogy rögzüljön a tempó, de nem erőltettük. Korábban ebből az alkatrészből utcait használtunk, ami több versenyt kibírt, míg ez a versenyalkatrész egy felet sem bír ki, ez azért picit nevetséges. A következő versenyre biztosan visszanyúltunk a korábbi széria változathoz.”

Nem kockáztattak semmit, mikor látták, hogy nincs esélyük, mert az autójuk nem tökéletes. A teszt volt a fontos és az érzéseket akarták visszahozni.

„Az egyes gyors rajtjában picit meg is ijesztettek, hogy nagyon csúszik az első kanyar, ahol Klauszék is beforogtak, ezért inkább mindent biztonságira írtunk át. Ha jobb lett volna a kocsi, biztosan tudtunk volna a kategóriatársakkal küzdeni, de ez majd a következő versenyre csúszik át. Szerencsére nem volt elvárásunk magunkhoz, tesztelni mentünk a versenyre. Nem zavar, hogy megkaptuk a kilométerenkénti 1-2 másodpercet, egyrészt a pályákkal sem voltam annyira képbe és az autót sem ismertem igazán. Abszolút nem vagyunk elkeseredve, amit ki tudtunk hozni a kocsiból azt kihoztuk. Rossz volt, hogy sokan indultunk a kategóriában és a végére kevesen maradtak. Az lenne a jó érzés, ha úgy nyer valaki, ha többen maradnak” – tette hozzá Patrik.

Folytatás a Mecsek Rally-n, ami előtt a csapat a Dunakanyar Rally-n tapasztalt problémákat kijavítja és mindenképpen szeretné az éles bevetés előtt picit le is tesztelni.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., Infodots Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ