Tänak rápattant a gázpedálra – SS4 – SS5 – COPEC Rally Chile...

Tänak rápattant a gázpedálra – SS4 – SS5 – COPEC Rally Chile 2019

MEGOSZTÁS
FIA World Rally Championship 2019 / Round 06 / Rally Chile / 9th-12th May, 2019 // Worldwide Copyright: Toyota Gazoo Racing WRC

Három gyors szerepel a délutáni körben. Tänak az élen az első nap délutáni programja kétharmadánál.

SS5 Espigado 2 – 22,26 km

A futam állása a szakaszt követően:

Tänak 1:22:03.0 ó – 90.0 km/h
Ogier +23.1 s
Latvala +29.4 s
Neuville +31.8 s
Meeke + 47.4 s
Loeb +51.6 s
Evans +1:01.3 p
Mikkelsen +2:07.9 p
Lappi +2:17.6 p

Szakaszeredmények:

14:03.4 p – Tänak
14:07.5 p – Loeb – Egész délután igyekeztem keményen nyomni, ha nem is sikerült mindenhol, de most, hogy mind9ssze 3.7 másodpercre vagyok Tänaktól a szakaszon elégedetté tesz.
14:09.2 p – Ogier – Mindent beleadtam, de Tänak nagyon gyors ma délután.
14:09.2 p – Latvala . Az utolsó szakasztól, minden rendben volt, egyszerűen nem értem, hogy hogyan tudtam lefullasztani az autót az egyik kereszteződésben.
14:10.5 p – Meeke – Annak nagyon örülök, hogy enyém a harmadik leggyorsabb idő, de több kanyarban is haboztam, nem tudom mi hibádzik.
14:11.0 p – Neuville – Úgy nyomtam, mint a pokolban,mert láttam a tisztább vonalakat, amelyeket korábban nem.
14:18.4 p – Lappi . Még több kilométerre van szükségem, hogy nőjjön a bizalmam a C3 WRC-vel,
14:22.7 p – Evans – Nem vagyok meglepve.Ez a gyors nem az enyém volt.
14:26.9 p – Suninen
14:31.4 p – Mikkelsen – Az autóval kétkeréken álltunk. Az autó far részének elvesztése után, majdnem felborultunk.

Az első körben Neuville nyerte a gyorsot 14:23.7 perccel.

SS4 El Puma 2 – 30.72 km

A futam állása a szakaszt követően:

Tänak 1:07:59.6 ó – 89.0 km/h
Ogier + 17.3 s
Latvala + 23.6 s
Neuville +24.2 s
Meeke +40.3 s
Evans +42.0 s
Loeb +47.9 s
Mikkelsen +1:40.0 p
Suninen +1:43.2 p
Lappi +2:03.0 p

Szakaszeredmények:

20:46.0 p – Tänak – Sokkal jobban éreztem magam az autóban, mint délelőtt, ami magabiztossá tesz engem.
20:55.8 p – Loeb – Úgy érzem, hogy ez a hosszú gyors kedvezett nekem, sikerült jó időt autóznunk. Igyekeztem nyomást gyakorolni a többiekre és keményen nyomni. Szerencsére minden jól sikerült és elégedett lehetek a teljesítményemmel.
20:56.7 p – Latvala – Általánosságban elégedett vagyok az eredményemmel.
20:57.2 p – Ogier – Csak néhány helyen tudtam javítani. Az erdőben nagyon csúszott. A határon autóztam.
20:54.4 p – Evans – Sokszor olyan volt, mintha közelebb lettek volna a fák, de nem panaszkodom az időnkre.
20:58.5 p – Meeke – Jobban éreztem magam a szakaszon, mint korábban, de ez még mindig messze van egy tiszta futástól.
21:03.6 p – Neuville – A szakasz eleje rendben volt, de vége közelében nagyon csúszott, de nem akartam semmilyen kockázatot vállalni.
21:08.8 p – Lappi – Jobb a tapadás, mint korábban, de lassú voltam.
21:14.1 p – Mikkelsen – A tapadás jobb volt, mint délelőtt, ami jót tett az önbizalmamnak. Szerintem jó irányba indultunk el.
21:15.1 p – Suninen – Annak ellenére, hogy javultak a feltételek, elégedetlen vagyok a teljesítményemmel. Több srác is nagyon gyors ma.

Rajtlista: 1.Neuville, 2. Ogier, 3. Tänak, 4. Meeke, 5.Evans, 6.Mikkelsen, 7.Latvala, 8.Lappi, 9.Leeb, 10.Suninen.

Gumiválasztás: Valamennyi WRC egység 5 db közepes abronccsal vágott neki a délelőtti körnek,

matezsoltee

Rajtlista: 1.Neuville, 2. Ogier, 3. Tänak, 4. Meeke, 5.Evans, 6.Mikkelsen, 7.Latvala, 8.Lappi, 9.Leeb, 10.Suninen.

Gumiválasztás: Valamennyi WRC egység 5 db közepes abronccsal vágott neki a délelőtti körnek,

matezsoltee

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ