Minden párosunk célbaért – CREDOBUS-LPWMSport

Minden párosunk célbaért – CREDOBUS-LPWMSport

MEGOSZTÁS

Jól szerepeltek a CREDOBUS-LPWMSport versenyzői az Országos Rallye Bajnokság hatodik futamán, az Ózd Rallyn és nagyon sok serleggel térhettek haza.

A Hyundai i20 R5-öt kormányozó Turán Frigyes – Bagaméri László páros egy prológ abszolút idővel kezdte az ózdi versenyt, majd másnap egyenletes tempóban a negyedik – ötödik helyen autózott, amikor az utolsó gyorsasági szakaszon elment az erő az autóból, ami megpecsételte a páros versenyét. Friciék végül az abszolút hatodik helyen végeztek és legnagyobb riválisukkal szemben növelték az előnyüket a bajnokságban.

„A szombati utolsó gyorsasági szakasz második kanyarjában elment az erő az autóból, amit a turbócső leesése okozott. A csapat orvosolta a problémát így Friciék tudták folytatni a versenyt” – árulta el a CREDOBUS-LPWMSport csapatvezetője.

A Lovász Pál – Kürti Tamás egység a Botka Team Skoda Fabia R5-jét próbálta meglovagolni. Az autó beállításában Botka Dávid segédkezett, de a rövidke teszt miatt csak a verseny vége felé találták meg a közös nevezőt az autóval. Páléknak nagyon tetszett az autó, élmény volt vezetni.

„Ez volt a harmadik R5-ös autó, amivel versenyeztünk, és nagyon mély benyomást tett ránk. Élveztük minden méterét, amit megtettünk vele és természetesen vigyáztunk is rá. Voltak biztató eredményeink, de maradunk a Hyundai mellett” – tette hozzá Kürti Tamás.

A Tábori Ákos – Nagy Attila páros több kalandos eseményt élt át a verseny alatt. Ők is a gumikkal és a fékekkel küzdöttek az egész verseny alatt, de amiért elmentek Ózdra, azt sikeresen teljesítették.

„Volt több szakaszgyőzelmünk is, ami nagyon jó érzés, de kalandból sem volt hiány. Többször is ráijesztettem Attilára, de összességében nagyon jó hangulatú versenyt teljesítettünk. Amiért mentünk az meg van, behoztuk az autót a célba a második helyen és ezzel megerősítettük a második helyünket a bajnokságban” – folytatta Tábori Ákos.

A Riskó Dániel – Aczél András páros célja a tisztes helytállás volt hazai pályán, semmiféle komoly teher nem volt a vállukon és ez jót is tett nekik. Sokáig vezették a kategóriájukat, de végül másodikok lettek, ami egy csodás eredmény számukra.

„Kezdek visszatalálni a sprintes önmagamhoz és ez jól mutatja az eredmény is. Kilenc gyorsasági szakaszt sikerült megnyernünk és egyáltalán nem vagyunk csalódottak a második hely miatt, mert nagyon jót csatáztunk Jánosa Ákosékkal” – folytatta a beszélgetést Riskó Dani.

A csapat színeiben 11 évnyi kihagyás után visszatérő Niesz Ferenc – Begala Tamás páros mondhatni azonnal visszakerült a közönség kegyeibe. Fantasztikus autózást mutattak be egész hétvégén és természetesen, ahogy egy hátsókerekes autóval kell a nézőket sem hagyták unatkozni. Végül pedig az ORC abszolút negyedik helye mellett a legjobb kétkerekesnek járó kupát is hazavihették.

„Tetszett a verseny, nagyon élveztük és a kocsi is tökéletesen működött. Kell ennél jobb párosítás?!” – zárta a beszélgetést Niesz Feri.

Partnereink: CREDOBUS, KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Expert Lajta Kft., TPA csoport Magyarország, DE BUS Gmbh, Bus Center Kft., Geri Ügyvédi Iroda, Skuba, diesel DR, Hunnoid, KF Minibus

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ