Megérkeztek Hibjánék a Forddal, ahová már rég szerettek volna…

Megérkeztek Hibjánék a Forddal, ahová már rég szerettek volna…

MEGOSZTÁS

Odaért a Hibján Joci – Szollár Csabi páros végre-valahára a Forddal, ahová már elég régóta tervezték. Jobb későn, mint soha…a lényeg, hogy a fiúk elindultak egy felfelé ívelő szakaszon.

Nehezen kezdődett az év számotokra, de eljött a ti időtök Boldogkőn?

– Végre nagyon jól sikerült ez a versenyünk, mondhatni tökéletesen alakult minden. Nem is reméltem ezeket a szakaszeredményeket, mert elég nehezen indult a reggeli órákban a ráhangolódás. Évek óta nem kaptunk defektet pályafelírás közben, most viszont igen…és pótkerék sem volt nálunk. Aztán persze megoldottuk, és írtunk egy jó itinert, amit még menet közben hozzá kellett igazítani a Fordhoz, annak érdekében, hogy a tervezettnél is gyorsabban tudjunk autózni.

Sikerült a terv, hiszen dobogós helyen végeztetek.

– Igen, magunkhoz képest is sokat gyorsultunk, ahogy az időjárás és a pályák minősége változott. Ekkor éreztük igazán annak jelentőségét, hogy tempósabbra is írhatjuk legközelebb a szakaszokat, mert az autó tudja. Szóval igazából a kocsi tényleg elkezdett velünk együtt élni és létezni, aminek köszönhetően egyre előrébb kúsztunk a ranglétrán. Végül pedig az RC4 és ORB 2WD csoport 3. helyén végeztünk. Megérkeztünk hosszú idő után a többiek közé, amit már nagyon vártunk a sok balszerencse után.

Minden jó, ha a vége jó?

– Így igaz. Mondjuk picit eltaktikáztuk a gumiválasztást reggel, mert slickkel mentünk ki, míg a többiek esőgumival. Ennek fényében az elején tapogatóztam, kicsit lábújhegyen kezdtem, de aztán elkaptuk a fonalat. A további körökben kezdtünk felzárkózni a negyedik helyről a harmadikra, és a power pontokat is elhoztuk. Ami még fontos, hogy végre egy jó hangulatú, felszabadult…eredményes, problémamentes futamot tudhatunk magunk mögött a Forddal, ami fergeteges érzés.

Hogy tetszettek a pályák fordított irányból?

– A tavalyi is jó volt, de nekünk így is megfelelt. Ezek az igazi ralis terepek, ahol dobálós, tempós, szűk részek is vannak, falun át…lassítókkal tűzdelve, egyszóval szenzációsak. Minimálisan érintettük egy helyen a lassítót, így büntetésben részesültünk, de szerencsére ez nem befolyásolta az eredményünket.

A Dunakanyar Ralin láthatjuk a csapatot legközelebb?

–  Persze, ott a helyünk, hiszen számunkra most kezdődött el igazán az élet a raliban, hogy összeállt a kép a verdával. Megérkeztünk végre-valahára a Forddal oda, ahová már elég régóta terveztük. Jobb későn, mint soha…reméljük elindultunk egy felfelé ívelő szakaszon – nyilatkozta Joci.

 Partnereink:

KOMPRESSZOR VARGA-GH KFT.; SECURITY BÁRÁNY KFT.; GERDA-TRANS KFT.; SZIMITA TRADE KFT.; FEHÉRTÓI CSEMEGE; FEHÉRTÓ-TRANS SNACK KFT.; SMALL-EAST BT.; NYÍRSÉGTEFU 2009 KFT.; NYÍR-TEL KFT.; K+K SPEDIT KFT.; LAKI-SZIG KFT.; CHARON-TRADE KFT.; Szakács és Társai Kft., Gara KAROSSZÉRIA KFT.; FASTRACERS.HU; NYÍR-VAFE KFT.; CSMBT KFT.; ERERKONDI KFT.; hsc MOTOR KFT.; BÁNKA TRANSPORT; BERTI KLAUSZ KFT.; ASONÁJ 2003 Kft.; Axin origó kft.

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Máté Zsolt / www.rvo.hu

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ