Kurtosék idén már másodjára dobogósok

Kurtosék idén már másodjára dobogósok

MEGOSZTÁS

A miskolci futam nem igazán a kiszámíthatóságról szólt, legalábbis időjárás tekintetében biztos. De Kurtos Robi és Fridrik Gergő az utolsó percig küzdöttek,és végül a Production Car Kupa 2. helyért járó kupákkal távoztak.

 Mi volt a legnagyobb problémátok a versenyen?

– Az ötös gyorson kaptunk egy defektet az egyharmadánál. De ez már természetes nekünk, miért is maradnánk ki az ilyen bulikból. Két pótkerékkel mentünk ki, éreztük a vesztünket. Mivel úgy voltam vele, hogy nyolc kilométer a gyors, letoltam defekttel, és majd csak etapon cseréltünk kereket, így kevesebb időt veszítettünk. Garadna-Mályinka szakasztól tartottunk, végül Bükkszentlászló-Bükkszentkereszten kaptunk defektet. Oké-oké tempósan érkeztünk, muszáj volt belemenni a nyomba, és akkor hallottam is, hogy helló elengedte a levegőt a gumi. Kivágta egy szikla az oldalát. De megoldottuk. Más technikai gondunk nem is volt szerencsére.

Volt valami taktika a gumik variálására?

– Persze, hogyne lett volna, mindenki variált és vagy összejött vagy nem. Kimentünk hetes és ötös gumival, mert még vizes volt a pálya, kicsit módosítottunk az eddigiekhez képest. Tetszik az új fejlesztésű Pirelli, sokkal jobb volt vele menni, mint a régivel. Most is jól érezük magunkat az egész Miskolc Rali idején. Sajnos sokan kiestek, nem egyszerű pályák voltak, amire még rátett a változékony időjárás is egy adaggal.

Nagyon jó eredményeket produkáltatok eddig Egerben és most Miskolcon, marad a Micu?

– Lehet tényleg kicsit megijesztettem ezzel az eladással, és most bizonyít, hogy maradhasson. Viccet félretéve, régen voltunk már ilyen szerencsések. Két futamból kettőt befejeztünk, és mindkettőt dobogón, na ez már valami…legalábbis számunkra igen. Az elmúlt években ránk járt a rúd, talán kicsit megérdemeljük már, hogy jól alakuljanak a dolgaink a raliban. Tárgyalás alatt van amúgy a Mitsubishi eladása továbbra is, de majd amikor tutira elviszi valaki, akkor beszéljünk erről újra. Azért csak jó ilyen nagy autóval menni, összkerékhajtással, ha elviszik, biztos fájni fog a szívem, de muszáj egy idő után váltani. Míg megvan örülünk, hogy jó szolgálatot tesz, és idén már két versenyen dobogóra juttatott minket.

Legközelebb hol láthatnak a szurkolók?

– Mivel Szombathely sajnos elmarad, így a soron következő a Székesfehérvár Rali lenne, ami nem a szívem csücske. Erre még aludnom kell párat, mert ha azt is kihagyjuk nagyon sok idő kiesik. Lehet nézünk egy kisebb versenyt, és ott indulunk, meglátjuk milyen lehetőségek lesznek.

Reklámpartnerünk:

East Motorsport; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Rex Bau Kft.; Perla-X Kft.; Jancsika; ZRP Építőipari Kft.; DREXLER TRAFFIC Bt.; Fakitermelő és Feldolgozó Kft.

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: matezsoltee / RVO.hu

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ