Előfutóként a veteránok előtt

Előfutóként a veteránok előtt

MEGOSZTÁS

Több nyitott történet végére tett pontot a Gulf Racing Hungary versenyzője Strider Zoltán a hétvégi Veterán Hegyi Felfutón.

Zoli otthon hagyta a Trabantot, helyette a 208-as Peugeottal előfutói szerepet töltött be a versenyen, ahol megtartották a Covid-19 járvány miatt elmaradt 2020-as Veterán Hegyi Felfutó OB a Gulf Kupáért díjkiosztóját és a Gulf Szponzorprogram győztesei is átvehették a megérdemelt díjaikat. Mindezek mellett facsemetét ültettek és emléktáblát állítottak Tóth Zsolt utoljára teljesített gyorsasági szakasza mellett.

„Több tényező is közrejátszott abban, hogy az autóval nem tudtunk részt venni a versenyeken. Az egyik ok a gerincsérvem, a másik, hogy továbbra is küzdünk azért, hogy legyen műszaki az autón, a harmadik pedig, hogy a váltóhoz a mai napig nem érkeztek meg az alkatrészek. Így jött, hogy menni kellene a Veterán Hegyi Felfutón a Trabant helyett a Peugeottal, mert február óta nem sikerült vele sehol elindulni. Nem bántam meg az indulást, jó volt újra a kis méregzsákban ülni” – árulta el Strider Zoltán.

A vidámságot és a jókedvet szívszorongató pillanatok váltották fel, a Gulf Racing Hungary versenyzője és a Veterán Hegyi Felfutó tagjai elhunyt barátjuknak állítottak emléktáblát.

„Sokan nem tudják, de Zsolti folyamatos résztvevője volt a Veterán Hegyi Felfutónak egy Zastavával. Mivel a rendezvény pont Bükkszentkereszten volt, ahol Zsolti az utolsó teljes gyorsasági szakaszát teljesítette, közös összefogással a Millenniumi emlékparkban ültettünk egy facsemetét és állítottunk egy emléktáblát számára. A megemlékezésen több versenyzőtársa és a családtagjai is részt vettek” – tette hozzá Zoli.

A programok késő délután díjkiosztókkal folytatódtak, először a Gulf szponzorprogram résztvevői kaptak serlegeket, majd a Veterán Hegyi Felfutósok kapták meg a kupáikat.

„A Covid-19 járvány miatt szinte semmit nem lehetett év elején csinálni, ezért lettek most megtartva a díjátadók. Bár a rallyversenyzéstől kicsit távol áll, de némi büszkeséggel az 1000 köbcentis bajokságban a kategóriát nekem sikerült megnyerni” – folytatta Zoli.

A folytatásban a csapat készül a következő komlói Rallye2-es versenyre és remélik, megérkeznek a váltóalkatrészek is, hogy minden akadály elháruljon az indulásuk elől.

„Már nagyon szeretnénk idén egy Rallye2-es versenyen rajthoz állni, reméljük ez a komlói verseny lesz az, illetve a Vértes Rallye is tervben van még” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.

A csapat partnerei: Betonútépítő, SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. FLOW FUEL, Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, Dr. Rettig Richárd, FERRO-PRESS Kft., Signal Print Kft., GPR & Partners Kft., Consult Team Kft., MM Infinity Kft., Infodots Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ