Rally Italia Sardegna 2020 – SS5 – SS6

Rally Italia Sardegna 2020 – SS5 – SS6

MEGOSZTÁS

Folyatódik a WRC Rally Italia Sardegna 2020 futama. Az élen Sordo, mögotte Suninen és Ogier a dobogón. Neuville küzdött a beállításaival, míg Tänak felfüggesztés problémákkal küzdött. Lássuk ki, hogy muzsikál a ma délutáni gyorsokon!

SS6 Tergu – Osilo 1 – 12,81 km

A futam állása a szakaszt követően:

1. Sordo / del Barrio Hyundai i20 Coupe WRC 1:12:40,9
2. Suninen / Lehtinen Ford Fiesta WRC +17,4
3. Neuville / Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC +35,2
4. Ogier / Ingrassia Toyota Yaris WRC +36,0
5. Evans / Martin Toyota Yaris WRC + 51,9
6. Greensmith / Edmondson Ford Fiesta WRC +1: 07,1
7. Loubet / Landais Hyundai i20 Coupe WRC +1: 33,5
8. Tänak / Järveoja Hyundai i20 Coupe WRC +1: 53,7

Szakaszeredmények:

8:16.5 – Sordo – Nagyon szép! Ez még csak az első nap, de így kell folytatnunk a végéig.
8:17.8 – Neuville – Nagyon igyekeztem, de kétszer is leállt a motor, amit nehezen tudtam újra indítani, pedig tökéletes munkát végeztünk!
8:19.7 – Tänak – Ez egy igényes szakasz volt! Nagyon kiábrándító a helyzetünk. Nehéz időket élünk…
8:24.4 – Suninen – Ez nagy csalódás volt, nem tudtam használni a két kemény abroncsomat!
8:25.8 – Greensmith
8:27.3 – Ogier
8:31.7 – Evans
8:36.7 – Loubet
9:03.5 – Rovanperä

SS5 Sedini – Castelsardo 1 – 14,72 km

A futam állása a szakaszt követően:

1. Sordo / del Barrio Hyundai i20 Coupe WRC 1:04:24.4 ó
2. Suninen / Lehtinen Ford Fiesta WRC +9,5
3. Ogier / Ingrassia Toyota Yaris WRC +25,2
4. Neuville / Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC+33,9
5. Evans / Martin Toyota Yaris WRC +36,7
6. Greensmith / Edmondson Ford Fiesta WRC +57,8
7. Loubet / Landais Hyundai i20 Coupe WRC +1: 13,4
8. Rovanperä / Halttunen Toyota Yaris WRC +1: 45,2

Szakaszeredmények:

10:56.7 Sordo – Nem volt jó a szakaszunk! Túl puhák voltak a gumik és ide-oda csúszkáltunk, néhányszor túl is csúsztam!
10:57.6 Tänak – Ez már ért valamit!
10:58.7 Suninen – Igyekeztem! Nem vagyok egyáltalán biztos abban, hogy elég kemények lettünk volna, de hamarosan minden kiderül.
11:00.7 Loubet
11:01.3 Neuville – Az egyik hajtúben lefulladt az autó, miután elakadtunk… Nem tudtam az autót újra indítani, 6-7 másodpercet haygtunk ott!
11:02.2 Greensmith
11:03.3 Ogier – Nagyon csúszott, így nagyon sok időt veszítettünk a mögöttünk jövő srácokhoz képest. Küzdenünk kell!
11:07.8 Evans – Álltam a gázon, de a felszín nagyon laza volt. Sokkal alacsonyabb a tapadás mint, ahogy vártuk, így izgalmas lesz.
11:57.6 Rovanperä

16:40 – Az egyik hajtűkanyarban Neuville elakadt!
16:38 – Technikai problémája lehet Rovanperänak.

Gumiválasztás – SS5-SS6

M6= közepes
H4= kemény

TOYOTA
Ogier 5 dbM6
Evans 5 db M6
Rovanperä 5 dbM6

HYUNDAI
Tänak 5 db M6
Neuville 4 db M6 1 db H4
Sordo 5 db M6
Loubet5 db M6

M-SPORT FORD
Suninen 3 db M6 2 db H4
Greensmith 5 db M6

Nyilatkozatok az első kört követően:

Ogier: Azt hiszem, hogy ez jobb volt, mint, ahogy vártuk. Az első két gyors kicsit kihívás volt, míg a második nem volt olyan durva, mint ahogy vártuk. Azt hiszem, hogy a délelőtti gumiválasztásunk, öt közepes, a lehető legjobb volt. Nekünk jól működött.

Tänak: Több problémát észleltünk a felfüggesztésben. Ezeket nem tudtuk etapon javítani, azokkal a szerszámokkal, amelyek nálunk voltak, legalább annyi pozitívum van a dologban, hogy itt vagyunk. Ott vagyunk, ahol vagyunk, de ezen nem tudunk már változtatni. Egy biztos, motiváltak vagyunk és nyomjuk tovább is.

Neuville: Nem voltak igazán jók a beállításaink. Igyekeztünk egy kicsit változtatni a hosszabb gyorsra, működött és minden rendben volt. A maximumot hoztuk ki magunkból, számos beállítást megváltoztatva. délután szeretném, ha jobban teljesítenénk.

Suninen: Tudtam, hogy az első szakaszon minden másodpercért meg kell küzdenünk. Ez elég nagy kihívás volt, minden pilótának, hiszen szűk és kemény volt, ezért igyekeztem mindent kihasználni. Nagyon szurkolok. A szervízben javítanunk kell az autón. Ma még két gyors van hátra. Nagyon szeretném visszavenni a pozíciómat. Ugyanazon a beállításokon vagyunk, mint tavaly, de még mindig hiányzik a tesztelés, ami befolyásolná a z önbizalmamat.

Sordo: Nagyon jól éreztem magam. Az első gyors nehéz volt egy kicsit, a második kör már sokkal jobb volt, mert többet tudtunk már a szakaszokról. Az autót könnyű volt vezetni és azt gondolom, hogy jó volt a gumiválasztásunk is. Azt hiszem, hogy mindenki próbált keményen nyomulni, mert mindnyájan nyerni szeretnénk, de épp ezért vagyunk itt.

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ