Csendes Zsolt
#444, SupertouringCar , BMW M3
TOTAL Pünkösdi Rallycross Parádé
Sedlacanytól Máriapócsig
Végre elkészült az “Öregasszony” új motorja. A motor nagyon erős, míg az autó súlyelosztása rendkívül jó lett. Újra az Opel Ascona 400 vágtunk neki a csehországi CEZ futamnak.
Nem indult valami fényesen a versenyhétvégénk, mert az első időfutamban eltörött a váltókar, míg a másodikban felakadt a gáz, az autó jobb eleje is megsérült miután ütköztem a partoldallal. A kaland után megsérült az autó jobb első futóműve is, amit a fiúk megjavítottak. A harmadik előfutamban tudtam csak “jól menni”.
Változtattunk az autó hátsó futóművén is. Azonban az autó ennek köszönhetően minden egyes gázadás után a bal hátuljával kitört.
Az új szervó sem vált be. Nehéz a kormány továbbra is és kicsi a kormányszöge is. Így nem csoda, hogy az összetettben a nyolcadik helyen zártam.
A futam után úgy döntöttünk, hogy félreállítjuk az Öreglányt mindaddig amíg a futómű-problémáink meg nem oldódnak. Jelenleg egy mérnök csapat dolgozik rajta annak érdekében, hogy újra egy kezes bárány legyen.
Maggoraban újra Tajmel Tibi a képbe került BMW-vel indultam. Az olaszországi CEZ futam már több sikerélményt adott, mint a csehországi. A négy előfutamból hármat megnyertem, míg a harmadikban volt műszaki problémám az elszakadt gázbovden miatt.
A döntőben nem tekertem fel a rajtprogramot. Befulladt az autó és az első körben,így azonnal a jokeren találtam magam. A második helyen zártam remek küzdelemben Pospihalla lés Schandenhoferrel.
A máriapócsi TOTAL Pünkösdi Rallycross Parádén Tibi BMW-jével állok rajthoz, azzal a céllal, hogy a lehető legjobban érezzük magunkat . Tibi Tótkomlóson egy rallysprinten áll majd rajthoz. Hiányozni fog, de sebaj, több pia fog maradni! 🙂
Támogatók: autojavitas.net, Rió-lámpastudio KFT, bereljautot.com, Artemide, Car-őr, Castrol