Megfertőzte őket az összkerekes

Megfertőzte őket az összkerekes

MEGOSZTÁS

janosamikulasutan

A Subaru Impreza megfertőzte a Jánosa Ákos – Brunekker Árpád kettőst. A murvára eddig sem sokat panaszkodtak, mert kedvelik, de most, hogy beleszerelmesedtek az összkerekes autóba, már azt tervezik, jövőre egy EVO IX-et is kipróbálnak.

„Annyit szereltem, mint az A Zsigulis korszakomban. Az első gyorson puhatolózás volt. A második rajtjában ahogy felraktam az ALS-t, kiment a biztosíték, és azt szereltem. Aztán kaptunk egy defektet, azt szereltem. A következőn a turbó lefújószelepnek leszakadt, a csöve… azt szereltem. Az utolsó két gyors viszont már jól sikerült. Lehet, hogy csak két tiszta szakaszunk volt, de ezek pont elégnek bizonyulnak, hogy jó emlékeink lesznek inkább az összkerekes autóról, mint rosszak. Az első lépcsőfokot megugrottuk. Hamar ráéreztem az ízére. Persze nem mondom azt, hogy mindig azt csinálta a kocsi, amit én szerettem volna, de hellyel-közzel igen. Ami nagyon tetszik benne, az az, hogy lehet vele lapjával is menni, és úgy is gyors, mert az erő miatt nagyon jól kihúz kanyarokból. Vagyis többet engedi, hogy keresztbe menjek vele. Mármint az R2-es autókhoz képest, mert azok ugye visszagyengülnek. Nagyjából pont ennyi az előnye a kocsinak. De ha egy R2-es autóval lendületben vagy, ugyanilyen kanyarsebességgel mész, csak ott visszaesik a fordulat, itt meg nem. Annyira tetszett csak, hogy meg is fertőzött ez az összkerekes versenyzés. Ezért jövő Mikuláson már egy komolyabb autót is kipróbálnék szívesen. Mondjuk egy EVO IX-et. Meglátjuk. Most már a jövő évre koncentrálunk, aztán egy kis ralimentes időszak után találkozunk jövőre” – mondta Ákos elégedetten.

„Jó volt a Mikulás Rali ezzel a kocsival. Kicsit szervizeltünk, meg adódtak nehézségek, de mindent sikerült megoldanunk. Ezek beleférnek egy olyan versenybe, ami inkább már tesztjellegű. Ahhoz képest, hogy először ültünk összkerekes autóba, annyira nem mentünk rosszul. Mindkettőnknek tetszett, és annak tökéletesen megfelelt, hogy kipróbáljuk egy ilyen kocsit. Egyre jobban kedvelem a murvás versenyeket. Azt gondoltam ez a futam olyan lesz, hogy ezer egyenes, kicsi kanyar… ezer egyenes, kicsit kanyar. De végül nem ilyen volt. Ugyanolyan sokat kellett beszélnem, mint máskor – nevet Árpi. A szurkolóknak viszont úgy láttunk leginkább ezek az autók tetszenek. Egyértelmű, hiszen látványosan lehet vele menni, ha ráérez az ember. Maradandó élmény lesz, meglátjuk jövőre milyen kocsival megyünk a Mikulás Ralin, de addig még rengeteg idő van. Előtte pedig letolunk majd egy újabb bajnokságot” – részletezte Árpi.

 

 

 

Reklámpartnereink:

MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Global Roll Kft. – LFP, Plotter papírok, médiák tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; Automobile France Kft. Francia autóbontó; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás,; V-System Tam – Informatika; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, HSC Motor Kft – Gépberendezések, ECS HUNGARY KFT – Amalidó Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Via-Nortonia Kft.; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. – BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Kállai Group Kft. – Építőipari kivitelezés;

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Máté Zsolt

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ