Ez az év nem a miénk volt

Ez az év nem a miénk volt

MEGOSZTÁS

Jánosa Ákos sajnos nem sok versenykilométert tudott menni Rubóczky Attilával a zempléni futamon, mert ugyanúgy defektet kaptak, mint tavaly.

„Most azt érzem, hogy egy időre elég volt a versenyzésből. Lehet, hogy ez egy hónapig tart, lehet egy hétig, de most ez van bennem. Kb. 40 km sikerült menni, elpocsékoltunk egy hetet és még több pénzt. Talán nem is erről az egy futamról szól ez az egész, hanem ahogy a szezon alakult számunkra. Sehogy. Kétszer értünk igazából célba. Az autóval semmi gondunk, valahogy ezt dobta 2019-re a gép. Mindig azt mondom vannak jobb és rosszabb évek, ez az utóbbi volt, ami azt jelenti jövőre minden frankó lesz…reméljük. A zempléni versenyre visszatérve, lehetne egy jó futam, véleményem szerint, ha nem novemberben lenne, hanem mondjuk szeptemberben. Tavaly iszonyat köd, most teljesen felázott sáros, agyagos, csúszós pályák, amiről persze nem tehet a szervező, ezért kellene kicsit korábbi időpontra tenni. Három olyan kanyarunk is volt, ami a szerencsén múlott, mert a sáron próbálod a kocsit összeszedni, és vagy sikerül, vagy nem. A bal hátuljával defektet is kaptunk, ami szétverte a féket, ezért úgy gondoltunk nincs értelme folytatni. Iszonyat sok időt veszítettünk, így döntöttünk, ennyi. Ezt az évet mi úgy néz ki lezártuk, a következőt pedig időben elkezdjük fejben összerakni, de még nem tudjuk merre, hogyan tovább. Köszönjük a partnereink együttműködését, a csapat háttérmunkáját…és a nézők lelkes szurkolását” – mondta Ákos.

„Nem tudok túl sokat mondani, mert a második gyorsasági után sajnos bekövetkezett, amitől tartottunk. Defektet kaptunk, amivel sok bent maradt. Én még szívesen megnéztem volna több pályát, kíváncsi lettem volna Mádra, de Ákos úgy érezte valamiért nem kell folytatnunk ilyen időhátránnyal, ezt elfogadtam és ennyi. Nem egy hétköznapi verseny volt, ezért azt mondom, hogy minden páros, aki akár helyezés nélkül is célba ért, gratulálok nekik. A szervezés szerintem tök jó volt most is, az időterv nem nagyon csúszott, a látványelemek is dobtak a színvonalon. EB szinten, ha nézzük az állomásokat, akkor egy Gran Canaria vagy Ciprus persze, hogy könnyebben tervezhető, mert akkor javarészt napos, száraz az idő, de egy novemberi Zemplén, na ez feladta a leckét mindenkinek. Esett az eső…igen, voltak pályák, amelyeket tönkretett az időjárás, mert sáros, felhordásos lett…igen, de ilyen a rali. A murvás átkötőket talán jövőre nem ártana cserélni, nagy a Zemplén, lehetne helyette jobbakat keresni. Mindentől függetlenül, véleményem szerint egy élvezhető versenyt raktak össze a szervezők, csak mi nem jártunk szerencsével” – foglalta össze Rubó a véleményét.

Reklámpartnereink:

D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; MaRo CAD Kft. – Egyedi kiállítási standok kivitelezője; Sikoplast Recycling Kft. – Speciális gép gyártása; Belcor Trade Service Kft. – Élelmiszer gyártás; Simon Zoltán e.v.;

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: MGR Images

 

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ