Cikis helyzetek Fehérváron

Cikis helyzetek Fehérváron

MEGOSZTÁS

 

VARGA RACING TEAM – TAXI4 Székesfehérvár Rallye 2018, 2018. június 15-17.

Lángi Attila – Csáki Richard, BMW Z4 M Coupe

Habár az idei szezon jelmondata a „No stress”, Lángi Attilát mégse kerülte el az idegeskedés az elmúlt hétvégén. A székesfehérvári bajnoki fordulón minden apró hiba előjött a Z4-en, ami csak lehetséges, ráadásul pár alkalommal igen necces szituációba is keveredett a BMW-s pilóta. Végül csak kitartottak, és nemes küzdelemben a 2WD plusz kategória 2. helyét szerezték meg.

Lángi Attila: Nekünk sajnos nem jött ki a lépés hétvégén, borzasztó rossz verseny volt nekünk. Semmi sem akart összeállni, folyamatosan apró hibák jelentkeztek. A legnagyobb probléma az volt, hogy a kocsi motorvezérlése nem működött, így pedig nem kommunikáltak egymással a különböző alkatrészek. Az első három gyorsasági szakaszt tehát úgy tettük meg, hogy alig akart menni a Z4…

Görcsöltünk is nagyon azon, hogyan oldjuk meg ezt a problémát a szuperspeciálra – ami nekünk felért egy prológgal. Sikerült végül önerőből rendbe tennünk a kocsit, aminek következtében vissza is tért belé az erő a 4. gyorsra. Emiatt, illetve azért is, mert volt bennünk egy alap ideg is, meg már az okozta a kellemetlenséget, hogy párszor majdnem beestünk a fák közé. Ricsi nem is tudta eldönteni, hogy most X-be rakja-e a kezét vagy sem. De legalább értékelhetőbb volt az időnk, olyannyira, hogy Berki Gáborékkal és Temesvári Laciékkal hárman másfél másodpercen belül voltunk.

Ahogy már a futam előtt is ígértük, a szuperspeciálra összpontosítottuk az erőinket. A pálya 2/3-áig szerintem nagyon szépen mentünk – habár én csak belülről tudtam ezt megítélni –, aztán egyszer csak beragadt a kézifékünk. Ez furcsa pillanatokat okozott, de azért ezt is kimozogtuk, és nem égtünk porrá.

Vasárnap folyamatosan beragadt a Z4 kézifékje, illetve teljesítményvesztés jellemezte a szereplésünket. Nem is értettük, hiszen egyszer tette a dolgát a gázadásra az autó, máskor pedig egy tompa, mély morgással válaszolt az utasításra. Később kiderült, hogy a vezérmű-tengely kopott el a motorban. Sikerült azért célba érnünk, és nemes küzdelemben egy jól megérdemelt 2. helyet szereztünk.

Habár Veszprém nekünk kimarad, a BMW-re egy alapos átvizsgálás vár, ugyanis júliusban a parádsasvári hegyiversenyen fogunk rajthoz állni.

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, Janódob Kft., M Power Kft., www.nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, IXON & SOUL – Egyszerűen Autóüveg, www.gearbox.hu, S&T Consulting Hungary Kft., Sztárpadló Kft. – DIEGO Újpalota, DIEGO Soroksár, PIN-CAR Kft. – Minőségi Autófényezés, Magic Carwash – XIII. ker. Lehel Csarnok P1 szint, AutoCSHospital – Sérült, törött autók kárügyintézése, javítása garanciával

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ