A Sachsenring szűk és trükkös aszfaltcsíkja várja a Ducatit – MotoGP

A Sachsenring szűk és trükkös aszfaltcsíkja várja a Ducatit – MotoGP

MEGOSZTÁS

 

Két héttel az asseni futamot követően a Ducati csapata a MotoGP idei kilencedik versenyére készül Németországban Chemnitz régiójában a Sachsenringen.

A Sachsenring a versenynaptár egyik legrövidebb és leglassabb versenypályája, de ennek ellenére meglehetősen kiszámíthatatlan. A 3.7 kilométeres pálya egyik jellegzetessége az óramutató járásával ellentétes irányú, valamint számos bonyolult kanyarja, szinte mindegyik balos, valamint számos emelkedő és lejtős szekciók kíséretében.

Doviziso két alkalommal állt dobogóra a Sachsenringen. 2012-ben és 2016-ban harmadik helyen végzett. Tavaly az olasz pilóta legjobb pozíciója a futam során a negyedik hely volt, míg a versenyt a nyolcadik helyen zárta.  Jorge Lorenzo számára a német futam az egyik olyan esemény, amelyet a spanyol pilóta még nem tudott megnyerni. Legjobb eredményei négy második hely 2009 és 2012 között. Tavaly a második sorból elrajtolva, végül a tizenegyedik helyen ért célba.

A hétvége versenyprogramja péntek reggel indul az első szabadedzéssel 9:50 órakor, míg a 30 körös verseny vasárnap 14:00 órakor rajtol el.

Andrea Dovizioso – #04 – VB 5. hely – 79 pont

A Sachsenring egy olyan pálya, amely a múltban több problémát is okozott a számunkra, mint legutóbb Hollandiában újra meg kell vizsgálnunk a gumiabroncsok viselkedését. Idén gyorsabbak leszünk, mint 2017-ben. Legutóbb Assenben is versenyképesnek számítottunk, de a hátsó gumiabroncsok problémája, miatt meg kell várnunk az első szabadedzést, hogy megértsük a helyzetet.  A Sachsenring nem a kedvenc pályám és nem is kedvelem, de mindenképpen megpróbálom a lehető legjobb eredményt elérni.

Jorge Lorenzo – #99 – VB 7. hely – 75 pont

A szezon feléhez érkezünk meglehetősen pozitív mérleggel. Hónapról, hónapra javultunk és úgy gondolom, hogy most már olyan csomagunk van, amely minden pályán versenyképes. Ilyen volt Assen is, ahol az elmúlt években nem sikerült jó eredményt elérnünk.  Sok versenyen kerültünk közel a dobogóhoz, azt gondolom hasonló lesz a helyzet a Sachsenringen is. Ez egy olyan pálya, ahol papíron küszködni fogunk, de mindenféleképpen megpróbáljuk a legjobb eredményt kimotorozni a hétvége során, de ahhoz elengedhetetlen péntek reggeltől a jó szereplés.

Leggyorsabb kör: Marquez (Honda), 1’20.336 (164.5 km / h) – 2015
Körrekord: Folger (Yamaha), 1’21.442 (162,2 km / h) – 2015
Legjobb pole pozíció: Marquez (Honda), 1’20.336 164,5 km / h) – 2015
Legnagyobb sebesség: Dovizioso (Ducati), 298,2 km / h – 2015
Egy kör hossza: 3.7 km
A verseny távja: 30 kör (110,1 km)
Kanyarok: 13 (10 bal, 3 jobb)
A verseny kezdete: 14.00 órakor

2017 Eredmények
Pódium: 1. Marquez ( Honda), 2. Folger (Yamaha), 3. Pedrosa (Honda)
Pole pozíció: Marquez (Honda), 1’27.302 (151.377 km / h)
Leggyorsabb kör: Folger (Yamaha), 1’21.442 (162.270 km / h)

Andrea Dovizioso
Motor: Ducati Desmosedici GP
Rajtszám: 04
Kor: 32 (született március 23 Forlimpopoli, Olaszország)
Lakhely: Forli (Olaszország)
Versenyek száma: 284 (186 x MotoGP, 49 x 250-es, 49 x 125-ös)
Első GP: 2001 olasz Nagydíj (125 cc)
Győzelmek száma: 18 (9 x MotoGP, 4 x 250 cc, 5 x 125 cc)
Az első győzelem: 2004 Dél-afrikai GP (125 pont)
Póle pozíciók száma: 18 (5 x MotoGP, 4 x 250cc, 9 x 125cc)
Első póle pozíció: 2003 francia GP (125cc)
Világbajnoki cím: 1 (125x)

Jorge Lorenzo
Motor: Ducati Desmosedici GP
Rajtszám: 99
Kor: 31 (született május 4-én 1987-ben Palma di Mallorca, Spanyolország)
Lakhely: Lugano (Svájc)
Versenyek száma : 276 (182 x MotoGP, 48 x 250-es, 46 x 125-ös)
Első GP: 2002 spanyol Nagydíj ( 125cc)
Győzelmek száma: 67 (46 x MotoGP, 17 x 250-es, 4 x 125-ös)
Az első győzelem: 2003 brazíliai GP (125-ös)
Póle pozíciók száma: 65 (39 x MotoGP, 23 x 250-es, 3 x 125-ös)
Az első póle pozíció: 2003 malajziai GP ( 125cc)
Világbajnoki cím: 5 (3 x MotoGP, 2 x 250cc)

Ducati Media

-matezsoltee-

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ