Motorhiba miatt kellett feladja a versenyét a Kállai Tamás – Szilassy Arnold duó, akik a Mediterrán Rally-n megmutatták, ha minden adott igenis számolni kell velük P12-ben.
„Az időeredmények azt mutatták kezdünk közeledni oda, ahol menni szeretnénk” – kezdte mosolyogva a beszélgetést Kállai Tamás. „A körülmények nem voltak könnyűek, ezért mi és a csapat is nagyon izgultunk mi lesz a versenyen. Utólag látva ezt a rengeteg autótörést, ez természetesen érthető volt.”
Az első napot óvatosan kezdték a fiúk, sokat csúszkáltak, de legalább lekoptatták az új gumik kopórétegét. A második nap aztán belekezdtek, jelezvén ezzel, hogy velük is számolni kell.
„Szombat reggel a park ferméből három hengerező autóval jöttünk ki, amit a tizenöt perces szervizben nem tudtunk orvosolni, majd az etap útvonalon rendbe jött az autó. Jó volt menni, élveztük az egészet, majd a negyedik gyorsaságin újra előjött a három hengeres probléma. Szerencsére újra helyre állt a rend, de nem tartott sokáig, mert az ötödik szakasz után az etapon megállt az autó. Próbáltam indítani, de mivel nem volt jó hangja a motornak le is állítottam és a verseny feladása mellett döntöttünk. Itt véget ért a mese, ami miatt csalódottak vagyunk, de összeségében élveztük a versenyt. Jó volt, hogy újra önmagam tudtam lenni és gyorsabbak tudtunk lenni, mint korábban. Az irány jó, de még mindig hiányzik valami. Az autó már a motorépítő műhelyében van és a probléma nagyságán múlik, hogy idénre ennyi volt, vagy tudunk még versenyezni” – zárta a beszélgetést Kállai Tamás.
A csapat együttműködő partnerei: Robitlág Bt. – Szállítmányozás hatékonyan, Orinionway Kft., Raiker Kft., Huniper Permetező Kft., Egrokorr Zrt., C+D Mérnöki Kft., Dokutech Center Kft., Evolution Consulting Kft., Innovitas Kft., Ecoffice Technology Kft., Pálinka ABC., Best-Vill 2000. Kft., Seqomics Kft., ATG&CO Kft., Dél-Projekt Kft., Labnet Hungary Kft., Koós-Wéber Kft., B.B. TEAM, S.R.O., Tower-Tech Kft.