Próbálok a dobogó közelében maradni

Próbálok a dobogó közelében maradni

MEGOSZTÁS

Próbálok a dobogó közelében maradni

 

A miskolci futam Jánosa Ákos és Szőke Tomi számára nem úgy alakult ahogy tervezték. Bizakodva állnak majd a Székesfehérvár Rali rajtvonalához, remélik még semmi nincs veszve a bajnokság tekintetében.

 

Mi a helyzet a verdával, elkészül Székesfehérvárra?

– Jelenleg is azon vagyunk, hogy minden egyben legyen, még van két nap, de szerintem megoldjuk. Félve mondom, hogy még tesztelni is szeretnék, de most a legfontosabb, hogy a versenyre kész autót kapjak. De ettől függetlenül mégis jó lenne menni vele pár kilométert, mielőtt újra élesben nyomom neki, már ha nyomom neki – nevet Ákos.

 

Gondolod, hogy lesz benned egy kis félsz a történtek miatt?

– Igen, de talán ez tök természetes egy kaland után. Nincs ebben semmi titok, sokba fáj a múltkori akcióm, semmiképpen nem szándékozom megismételni, ezért valószínűleg óvatosabb leszek. Nem arról van szó, hogy olyan nagyot estem, vagy hibáztam. Pont az ellenkezője, mert hiába nézem vissza ezerszer, akkor sem értem. Ez egy drága játékszer ez a Peugeot, és úgy hibázik az ember, hogy észrevétlenül, mert elhiteti veled az autó, hogy kétszer összejött, harmadszor is minden oké lesz…és mégsem. Ettől függetlenül az autót én vezettem, nem erről van szó, csak próbálom a mai napig összerakni a sok kis mozaikot. Szóval tuti visszább fogok venni akarva… vagy akaratlanul, igazából az már mindegy.

 

Ez azt is maga után vonhatja, hogy hátrébb kerülsz a bajnokságban?

– Valószínűleg igen. Ami nem azt jelenti, hogy akkor most csak végig csorog az ember és helló, de jó minden. Nem, nem erről van szó. Próbálok majd ott maradni a dobogó közelében, viszont épségben és karcmentesen akarom célba vinni az autót. Ez most mindennél fontosabb. Nem hibázhatok újra.

 

Mi lesz a legfontosabb a hétvégi versenyen?

– Muszáj nagyon jó itinert írnunk. A pályákban némi változtatás történt az elmúlt évekhez képest, van, ahol visszafelé fogunk jönni és kaptunk egy új szakaszt, de lényegében ennyi. A legfontosabb, használni az eszemet. Ez a nehéz, mert szinte minden harmadik kanyarban ott van a versenyző előtt, aki próbál gyorsan menni, hogy ebben a kanyarban elférsz vagy nem. A Peugeot egy nagyon jó autó, azt hiszem a legnehezebb beülni és kontroll alatt tartani mindent, az első métertől az utolsóig. Mindenesetre bízom benne, hogy mégis sikerülni fog, és a történtek hamar feledésbe merülnek.

 

Reklámpartnereink:

 

D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. – Tengeri konténerszállítás; Asonáj 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; Tétény-Ker Kft. – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. – Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; Triskelion Group Kft – Autóalkatrész Kereskedelem; Duna Logistic Kft. – Szállítás, Raktározás; ECS Hungary Kft. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft. – Mezőgazdasági Gépek; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás; Szatmári Kft. – Épületgépészet; Consult Team Kft.; Ferro Press Kft. – Fémipari szolgáltatás; Signal Print Kft. – Nyomdaipar; GPR & PARTNERS Kft. – Tanácsadás; Decran Hungary Kft. – Húsfeldolgozás; Ecover Global Trade Kft. – Húsfeldolgozás; Ali-Transport Kft. – Áruszállítás; Pedro 2006 Kft. – Áruszállítás; MaRo CAD Kft. – Egyedi kiállítási standok kivitelezője; Sikoplast Recycling Kft. – Speciális gép gyártása; Belcor Trade Service Kft. – Élelmiszer gyártás;

 

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Jánosa Ákos

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ