Pozitív visszajelzéseket kapott a Hankook a Monte után

Pozitív visszajelzéseket kapott a Hankook a Monte után

MEGOSZTÁS

A Hankook, az FIA Rally Világbajnokság új kizárólagos gumiabroncs-beszállítója pozitív visszajelzéseket kapott a Rallye Monte-Carlo-i lenyűgöző debütálását követően.

Az ikonikus Rallye Monte-Carlo a kiszámíthatatlan, a száraz és a jéggel borított aszfaltos szakaszoktól kezdve a kiszámíthatatlan útviszonyokról ismert, és a legnagyobb kihívást jelentette az első WRC-s szereplését teljesítő gumiabroncsgyártó számára. A Hankook azonban megfelelt a kihívásoknak, és egy sor újonnan kifejlesztett gumiabroncsot szállított, amelyek lenyűgözték a versenyzőket és a csapatokat a szervizparkban és a gyorsokon.

Az első forduló alpesi útjaira a Hankook a Ventus Z215-öt kínálta,száraz és enyhén nedves körülményekre tervezett abroncsként, amely lágy és szuperlágy keverékben volt választható, valamint a téli i*Cept SR20-at – amelyet szegecses és szegecs nélküli változatban volt választható – a jegesebb szakaszokra.

Egy másik fontos változás ebben a szezonban az, hogy a Rally1 és a WRC2 esetében is egyetlen gumiabroncs-specifikációra térnek át, ami a logisztika ésszerűsítése és a fenntarthatóság növelése révén a csapatok számára a gumiabroncs-variációk csökkentésével.

A Toyota GAZOO Racing csapatfőnöke, Jari-Matti Latvala, akinek versenyzői, Sébastien Ogier és Elfyn Evans 1-2. helyezést értek el a szezonnyitón, kiemelte a Hankook erős kezdését.

„Jó volt” – erősítette meg. „Nem az dönti el az eredményeket, hogy kinek van szerencséje a gumikkal, és ezeknek a gumiknak a tartóssága nagyon erős volt. Köszönet érte a Hankooknak. Ahhoz képest, hogy új gumigyártóként érkeztek a bajnokságba, úgy gondolom, hogy jó munkát végeztek.”

A walesi ász, Evans hasonlóan pozitívan nyilatkozott: „Azt kell mondanom, hogy az első bevezetéshez képest nagyon pozitívan alakultak a dolgok. Talán a teljesítményszint egy kicsit más volt, mint amihez hozzászoktunk, de azt mondanám, hogy a megbízhatóság sokkal jobb, mint amihez hozzászoktunk. Természetes, hogy vannak különbségek a márkák között, és természetesen lesz egy tanulási fázis. De a Monte szempontjából egész rendben volt.”

Ott Tänak, aki a Hyundai i20 N Rally1-gyel az ötödik helyen végzett, szintén elismerően beszélt: „Megbízhatóság szempontjából azt mondanám, hogy [a gumik] nagyon jók voltak” – mondta a 2019-es WRC-bajnok. „A Monte-Carlo általában elég komoly kihívás a gumiknak a nagy vágásokkal és éles szélekkel. Azt mondanám, hogy a slick is elég jól teljesített – talán a téli gumikon lehet még egy kicsit javítani jövőre – de azt hiszem, ez mind a folyamat része.”

A Hankook a jövő hónapban (február 13-16.) a Svéd Rallyn debütál a Winter i*Pike SR10W téli gumiabronccsal – egy teljesen szegecselt abronccsal, amelyet extrém havas és jeges körülményekre terveztek.

matezsoltee

 

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ