Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

Nálunk a kulcs a bajnoki cím kapujához

MEGOSZTÁS

Úgy indult neki a Nyíregyháza Ralinak Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy mindenképpen pontot kell szerezniük. Számításaik szerint a múltkori képletes kulcs, nyitja a Peugeot Kupás és az A6-os csoport kapu zárjait, melynek lépcsői a dobogó felső fokára juttatták őket.

„Sikerült megcsinálni, amit elterveztünk. Maga a verseny és a gyorsaságik tetszettek, nem voltak csúszások. A köd nem kedvezett, de november van. Szombaton kicsit görcsösen kezdtem, be is nyeltem két defektet, amiből az egyiknél a felni is ketté tört Mádon a szőlősben, nem tudtunk volna kijönni. A másikat pedig az ezt követő hosszú szakasz legelső jobbosában szereztem, és ez megpecsételte a sorsunkat. Vasárnap biztonságosan, de a saját tempómat autózva próbáltam haladni. Figyeltük a többieket, akik szépen és gyorsan versenyeztek, ez alapján próbáltuk felállítani a saját magunk által elképzelt sorrendet. Az idei évet kedvezően zártuk, megnyertük a Peugeot Kupát és a 6-os kategóriát, a 2WD-t még nem tudom, abban nem vagyok biztos. Idén még tervben van egy Mikulás Rali, aztán ezerrel elkezdjük összerakni a következő évet, ami fejben kezd körvonalazódni, de korai lenne még erről beszélni. Elégedetten távoztunk, mondom ezt annak fényében, hogy sok szerencse párosult ahhoz, hogy így alakult a bajnokság számunkra. Hálásak vagyunk, és köszönjük mindenkinek, akik hozzájárultak valamilyen formában, hogy ilyen sok versenyen részt vehessünk. Reméljük jövőre is bizalmat szavaznak nekünk, és folytathatjuk a csatákat” – mondta Ákos jókedvűen.

„Nagyon nehéz, hosszú és változatos verseny volt ez a nyíregyházi. Minden tekintetben embert próbálónak mondanám, mert közel ezer kilométert menni, nem egy hétköznapi történet, ehhez fel kell nőni majd. Eseménydús volt, hiszen olyat, hogy egy gyorsasági szakaszon elrajtolsz és vizes, két kilométer után már ködös is, felmész a dombra kisüt a nap, ilyen csak a mesében van…na meg a raliversenyeken. A pályákkal és a szervezéssel is elégedettek voltunk, mert rugalmasan zajlott szinte minden. A másik pedig, hogy jó szájízzel jöttünk el az záró futamról, ugyanis jót versenyeztünk, kivéve az a két defekt, ami nem hiányzott. A legnagyobb nyomást az tette az emberre, hogy öt szakasz után volt szerviz, és imádkozol, hogy ne történjen olyan, amit te ott nem tudsz megoldani. Mindig van hova fejlődni, azon leszünk a következő évben is, addig meg ránk fér egy kis pihenés. A 2019-es terv még a jövő zenéje, most örülünk és gratulálunk mindenkinek” – nyilatkozta Attila.

Reklámpartnereink:
D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. – Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;

Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Máté Zsolt

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ