Felemás érzésekkel – Ollé Sasa- Tóth Zsolt, Skoda Fabia R5

Felemás érzésekkel – Ollé Sasa- Tóth Zsolt, Skoda Fabia R5

MEGOSZTÁS
HELL 23. Miskolc Rallye / Máté Zsolt – www.rvo.hu

2017. április 5. – TMC Rallysport Kft.
HELL 23. Miskolc Rallye,
Összefoglaló
Ollé Sasa- Tóth Zsolt
Skoda Fabia R5

Felemás érzésekkel

Az idény nyitófutama nem a TMC Rallysport Kft. tagjainak kedvezett, Ollé Sasa és Tóth Zsolt folyamatosan állítgatta kedvence futóművét, azonban nem találta meg az optimális állapotot, nem sokkal később pedig, egy váratlan technikai hiba miatt a verseny feladására kényszerült.

 

Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Kettős érzésekkel jöttünk haza, nagy csalódás volt a számunkra a miskolci megmérettetés, sajnos nem ezt a végeredményt vártuk.

Nem tudtunk rossz minőségű aszfalton tesztelni, emiatt nem jól állítottuk be a futóművet, kemény volt az autó és erős a sper, így szinte vezethetetlenné vált. Próbáltuk a Fordos tapasztalataink alapján bepuhítani, azonban a Skoda teljesen más beállításokat igényel, ezért folyamatosan kínlódtunk vele.

Így ez a rossz időeredményekben is megmutatkozott, a Fabia állandóan ki akart törni, eleinte csak tolta az orrát, nem akart befordulni, majd alulkormányzott lett és mivel két gyorsaságinként volt szervizünk, nem tudtunk változtatni rajta. A szervizparkban próbáltuk orvosolni, de ezeket igazán nem lehetett…

Cseréltünk rugót, puhítottuk, de a nagy akarásnak, egy hiba lett a vége, oda vertük valahol az autó alját, megrepedt a váltóház és elkezdett folyni az olaj… Emiatt fel kellett adnunk a versenyt, sajnos nem tudtuk folytatni.

HELL 23. Miskolc Rallye / Máté Zsolt – www.rvo.hu

Egy megforgás is színesítette a repertoárt, ami szintén a beállítási problémákból adódott, teljesen rendellenesen egy derékszögű kanyar ráfordulása utáni gázadásnál az autó berántotta saját magát, és megforgott, ami ránk is ijesztett. Próbáltuk tesztként felfogni, hogy kilométereket gyűjtsünk az autóval, de ezt a hibát nem lehetett megjavítani, így a nyitó futam feladására kényszerültünk.

Készülünk egy tesztre, már a pálya is megvan, ahol két nap alatt kipróbáljuk az összes beállítást, hogy megtaláljuk a legtökéletesebbet, hiszen a következő verseny ugyanilyen minőségen zajlik, és semmiképpen sem szeretnénk idő előtt búcsúzni!”

NINCS HOZZÁSZÓLÁS

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ