Vasárnap a hétvége záróakkordját tartották az osztrák pályán, amely az OB és a CEZ összevont formaautós mezőnye számára egy-egy időmérő edzést és versenyt jelentett. Az időjárás ezúttal is tartogatott kihívásokat meglepetéseket, de a Gender Racing Team jól abszolválta a feladatot – ez pedig újabb kategóriagyőzelmet és dobogós helyezéseket ért Gender Tamás csapatának.
Hefler Róbert teljesítményén már meg sem lepődünk, a fiatal pilóta a hétvége második versenyén ismét győzelmet aratott, és masszív előnnyel vezeti a bajnokságot:
„Az időmérő eléggé kaotikus volt, nem úgy alakult, ahogy szerettem volna, ráadásul egy F-3-as kollégával is történt egy apró incidens. Csak a kategória negyedik helyére állhattam fel a rajtrácson, és fizikailag is messze kerültem a Renault-os pole-tól. A hangsúly így most is a kármentésen volt, ennek szellemében igyekeztem a futam alatt levadászni a márkatársakat. Közben sokat csatáztam egy erősebb autóval, a futam felénél pedig utolértem a kategóriát vezető pilótát is. Nemsokkal ezután az ellenfelem egy kanyarban elfékezte magát, így egy kis szerencsével sikerült elé kerülnöm, de érzésem szerint erőből is képes lettem volna a helycserére. A lényeg, hogy ismételten futamot nyertünk és vezetjük a bajnokságot.” – mondta boldogan Róbert.
Rónai Tamás durva előnnyel nyerte meg a vasárnap reggeli időmérőt, azonban pechjére nem tudott tiszta versenyt futni, de így is értékes második helyezéssel gazdagodott:
„Reggeltől fogva szakadt az eső, de ennek nagyon örültem, mert tudtam, hogy ez lehet a nagy lehetőségünk. A kvalifikáción a rengeteg zászlós fázis miatt nem sikerült kipréselni mindent, mégis tetemes különbséggel húztuk be a magyar értékelés pole pozícióját. A futamon jól rajtoltam, ám az első kanyarban rögtön kaptam hátulról egy ütést, ennek hatására elment a balansz, a gép pedig instabillá vált a féktávokon. Kellemetlen volt így versenyezni, de igyekeztem minél többet kihozni a helyzetből, végül sikerült is bejönni a magyar abszolút második helyére. Az autó szépen muzsikált, az időeredmények jók voltak, és a srácok is nagyon jó irányba tartanak a beállításokkal. De azért megnéztem volna, mire vagyunk képesek, ha rendben van az autó…” – vázolta a történteket Tamás.
Stern Rolandot sem fogadta kegyeibe Fortuna, rosszul alakult a kvalija, mért kör nélkül, a mezőny végéről kellett nekivágnia a versenynek. Hogy hogyan sikerült mégis felállni a pódium második fokára? Mondja el maga az érintett:
„Az időmérőn ömlő esőben az első gyorskörömön megpördültem, és azzal a lendülettel le is fulladt az autóm. Viszonylag hamar visszatérhettem a pályára, de a következő próbálkozásom is hamvába holt, egy piros zászló vetett véget neki. Ezt még egyszer ugyanígy eljátszottuk, az idő pedig szép lassan elfogyott, és én mért kör nélkül maradtam. A rajtom nagyon jó volt, próbáltam harcolni a combosabb technikákkal, közben szépen lassan áthámoztam magam a kategórián is. Egészen a második helyig jutottam, itt is intettek le, így végül mindkét versenyen dobogóra álhattam. A történtek ismeretében úgy gondolom, remek hétvégét zártunk. Egy számomra ismeretlen pályán, rossz időjárásban, folyamatosan változó pályaviszonyok között is helytálltunk, köszönet érte az egész csapatnak!”