A hazai FIA Historic Regularity azaz átlagtartó bajnokság második futamát bonyolította a hétvégén. A hangzatos Mecsek Oldtimer rallye Baranya és Somogy megye dimbes-domjain és kultikus gyorsaságijain zajlott. A rajt és a cél a Kovács Autócentrum Sió Mobil jóvoltából Siófokon volt, ám közben sok-sok kilométer színtiszta autózás várta a 22 résztvevő párost. A mezőnyben voltak visszatérők, akik márkaklubos vagy más autósport ági elfoglaltságuk miatt itt már indultak, és egy újonc páros is, akik eddig a hegyi felfutó bajnokságban jeleskedtek. A szombat déli rajt után a három etapban jutottunk le Pécsig 11 változatos hosszúságú mért szakaszt teljesítve. A Búza téren egy kis szusszanás illetve a helyi szakértő nézelődőket kiszolgálása után, következett az estebéd a szálláson, majd fél 9-kor indult az éjszakai etap. Lefelé menet már érintettük Magyarhertelend felől a hegyi szakaszokat, éjszakai azonban jött a java, Hetvenhely, Abaliget, Orfű – és ismét fel a hegyre, hiszen szállásunk is Hotel Mediterránban volt. Itt hajnalig sztorizgattunk, és elemeztül a szakaszok eredményeit. A bőséges reggeli után 10 órakor már Árpádtető volt soron, majd Komló és Zobákpuszta is kipipálásra került. A helyi sprintek kedvelt pályáit, mint Lengyel-Kurd, vagy Hőgyész-Gyönk is teljesítettük, majd a három etap után Tamási után már ismét Siófok volt a cél. A 28 gyorsasági szakasz eltérő jellege miatt a mezőnyben többször is helycsere volt, az első esti meglepetéscsapat a Farkas/Szalay páros visszaesett a középmezőnybe egy figyelmetlenség miatt, így a versenyt az eddig egyeduralkodó Rimár/Rimár páros nyerte az új, de végre klasszikus BMW-vel, Pásztorék és Mercedeses Harsányiék előtt.
A nyári szünet után a Dunakanyar útjai kerülnek újra elő, tervezhetően augusztus végén.