A 30. Veszprém Rallye-val elkezdődött az Országos Rally Bajnokság, ahonnan a PSZA Motorsport csapata sem hiányozhatott.
„Túléltük a Rally Hungary-t, ami az első ORB és ORC futam mellett az Európa Bajnokság szezonnyitója is volt. Mint, ahogyan előzetesen is várhattuk, hogy nagyon kemény hétvége lesz és ez be is igazodott. 192 kilométer a veszprémi murván közel sem egyszerű dolog. Ami még nehezítette a dolgokat, hogy az év eddigi legmelegebb hétvégje is most volt. Ezúton is szeretnék gratulálni minden célba érkezőnek, hiszen nagyon komoly munka lehetett” – kezdte beszámolóját Szabó Árpád a PSZA Motorsport csapatkoordinátora, majd hozzátette.
„Kis csapatunkra kanyarodva a pénteki szuperspeciál nagyon jó bemelegítés volt, ahol nagyon sok néző volt és ez minden versenyzőnek nagyon tetszett. Jött a szombati nap, ahol már az első kör végén nagyon küzdenünk kellett. Helembai Zsoltéknak üzemanyag ellátási gondjuk volt, ami miatt nagyon kevés kilométert tudott menni és már Hegyesd előtt félre kellett állniuk. Úgy gondoltuk sikerült megoldanunk a problémát, de sajnos ez a hiba vasárnap is előjött, ezért a fiúknak ki kellett állniuk. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a P13 gyakorlatilag Diósgyőrben nulláról fog kezdeni. Reméljük, nem veszi tiszteletlenségnek ezen kijelentésünket. Maradva az ORC Bajnokságnál, P12-ben Nagy Gábor és Bertalan János csapatunk egyetlen végig versenyzett versenyzői, akik az ORC abszolút negyedik helye mellett másodikok lettek a kategóriájukban.
Nagyon küzdöttek a fiúk, ahogyan a szervizcsapat is, ezért gratulálunk nekik. ORB-ben, a Peugeot Kupában két versenyzőpárosunk volt, Berta Laci – Császár Laci és a Zagyva Dorka – Zagyva Lajos duó. Az előbbi az Európa Bajnokság értékelésében is érdekelt volt, míg Dorkáék a Peugeot Kupára koncentráltak. Laciék nagyon jól kezdtek, ám a harmadik szakaszon, az új részen volt egy bakolós ugrató, ami nagyon sok versenyzőt a verseny feladására kényszerített, köztük Laciékat is. Olyan sérüléseket szenvedett az autójuk, hogy nem tudtak továbbmenni. A motor is megsérült, ezt több képen lehetett látni a szervizparkban, hogy motor nélkül állt az autó. Nagyon sajnáljuk az esetet, hiszen Laci murván kifejezetten jól megy. Sok pontot dobtunk el, de nyilván megpróbálunk felállni a harci sérülésekből és a következő versenyre koncentrálni. Zagyva Dorkáék is hasonlóképpen jártak, pontosan ugyanaz az bukkanó tréfálta meg őket is, de szerencsésebbek voltak, hiszen nekik a motorjuk nem sérült meg, így másnap szuperrally szabállyal folytatni tudták a futamot. Vasárnap nagyon szépen mentek, sőt a tizenegyes szakaszon nyerni is tudtak egy gyorsaságit. Az ő részéről is sajnáljuk a szombati napot, hiszen biztosan szép eredményt érhetett volna el. Csapatszinten nagyon kemény verseny volt, viszont mind a szerelőink, mind pedig a segítőink nagyon jól teljesítettek. LE a kalappal előttük. Amit még mindenképpen szeretnék elmondani, hogy Arnie Spanyolországban indult a Ladával és híreink szerint spanyol nemzeti hős lett!”
Köszönet a csapat együttműködő partnereinek: Virtech Labs Bt., Dolphio Technologies Kft., Doboz és Acélszerkezet Kft., Interpasszív Kft., SZRV Racing Kft., Handball Family Bt., Wood Day Kertészeti Kft., Pitek-Lösung Kft., Közbeszerzés Figyelő Kft., Netdragon Service Group Kft., ECON Consulting Kft., Oroszlánszív Informatikai Zrt., Millers Oils Hungary, Matricakell.hu, FoliaZ.hu., GN Group Kft., Kormosadi.hu, SFR Parts Kft., BPracing.hu, Ten-Line Kft., Better and Better Bt.