A soron lévő Székesfehérvár Ralival kapcsolatban faggattam Jánosa Ákost és Rubóczky Attilát, akik a hóbortos időjárás miatt aggódnak leginkább. Bizakodnak, hogy nem törik meg a szerencse sorozatuk és ott állhatnak ismét a dobogón.
„Voltam tesztelni, mert egy új beállítással kísérletezünk. A kocsi eddig is jó volt, de mikor a tapadási viszonyok megváltoztak, akkor nagyon tolta az elejét. Egyel puhább rugót tettünk be, ahhoz próbáltuk hozzáállítani a futóművet. Reményeim szerint ezen a fehér aszfaltos pályán kicsit jobban fog viselkedni. Várom a versenyt, de én még közben vizsgázni fogok pénteken, de majd átállítom addig az agyamat. Lesznek jó gyorsok, amibe került új rész, és van, amiken versenyeztünk már, csak régebben. Az első napon négy szakasz teljesítése után lesz szerviz, a defektet itt jó lesz elkerülni, bár általában nem rajtunk múlik. Megálmodom addig, hány pótkereket kellene vinni. Ez a verseny is fontos számunkra helyezésileg, mint az összes, mert Hibján Joci közelebb került hozzánk, ami egyáltalán nem baj. A fehérvári futamon is jó lenne benne lenni az első háromban, mint eddig, és aztán meglátom, hogy Veszprémben indulunk vagy sem, mert amúgy meg az a futam a szívem csücske egyébként is. Volt róla szó, hogy esetleg indulok ott is, hamarosan kiderül. Ha mégsem, akkor a legközelebbi verseny nagyon soká lenne, majd októberben a Mecsek Rali. De ne ugorjunk ennyire előre, koncentráljunk a Székesfehérvár Ralira és a dobogós helyezésre” – mondta Ákos bizakodva.
„Várjuk-várjuk, reméljük a szerencse sorozatunk nem törik meg. Szerintem elég melós verseny előtt állunk ismét. Tartok az időjárástól, mert iszonyat meleg lesz, és közben bármikor jöhet egy eső, jégeső, vihar, ezért kiszámíthatatlan, hogy mit kapunk a versenyhétvégén az égiektől. A frissítés rettenetesen fontos lesz, amit még nem tudjuk, hogy fogunk kivitelezni, mert vannak elég hosszú körök is. Erre jön persze, az ellenfelekkel való küzdelem, csak bírjuk szusszal. Nyomhatom a sablonos dumát, hogy maximálisan odatesszük magunkat, ami persze most is igaz, de vért izzadva fognak ott küzdeni a többiek is, ami érthető, hiszen mindenki nyerni szeretne. Addig szokom ezt a meleget, vagy imádkozom majd, hogy legalább pár fokkal csússzon lentebb a hőmérő szála. Most nagyjából ennyi, a verseny végén pedig már okosabb leszek” – nyilatkozta Rubó.
Reklámpartnereink:
Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. – Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. – Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. – Fémmegmunkálás; Artiger Kft. – Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport – Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, – Tűz, – Környezet, – Védelmi Kft.; TÉTÉNY – KER – Épületgépészet, Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. – Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. – Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. – Építőipari kivitelezés; Várkörnyéke Kft. – Építőipari kivitelezés; V-System Tam – Informatika; HK Trans Kft. – Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft – Mezőgazdasági Gépek; Drei KKT. – Gáz- Víz és Csatorna Építő Közkereseti Társaság; Berti-Klaus Kft. – Közúti áruszállítás;
Szöveg: Tiba Anita