Az ORB2 abszolút negyedik és az RC4 második helyét szerezte meg a Gulf Racing Hungary párosa a Strider Zoltán – Borsfai Dávid duó a Nyerges Rally-n.
„Csoda, hogy beértünk ezzel az autóval, hiszen folyamatosan elektromos problémákkal küzdöttünk, állandóan azt csinálta, hogy semmilyen előzmény nélkül leállt. Még a szerviz parkból kiértünk az első gyorsra négyszer vagy ötször is lefulladt a kocsi, elsötétültek a kijelzők és mi nem értettük mi lehet a baj. Már az elején megfordult a fejünkben, hogy így meddig fogunk eljutni. Az első szakaszról lejöttünk, az jól is sikerült, aztán a beíróban megint leállt. Sokat küzdöttünk vele majd az első szervizben az összes elektromos csatlakozót lehúzgáltuk, de nem tudtuk mi lehet a gond. A tankoló zónában ismét leállt és csak tolva tudtunk kijönni onnan. Ez a probléma az egész vasárnapi napról elvette a figyelmünket, de mi nem adtuk fel és a végsőkig küzdöttünk.
A második kör, második szakaszán a Rugógyári úton az utolsó terelőben bedobott a műszerfal egy hibát, amiről először azt hittem olajnyomás, majd le is kaptam a lábam a gázról, de szerencsére tovább tudtunk menni. Később kiderült, hogy azért villogott, mert a váltóban a reteszelő nem működött, innentől kezdve nem lehetett kivenni a váltót üresbe. Bárhol, ahol meg kellett állni ott kuplungolni kellett, mert az autót nem mertük leállítani, viszont üresbe se tudtuk kivenni, a bal lábam az óta is fájogat. Valószínűleg a kinyomó csapágy is kuka lett és a szerkezetet is ellenőriznünk kell. Ennek köszönhetően a második körben is elég sokat veszítettünk a tempóból, de ettől függetlenül egész jól tartottuk magunkat az abszolútban és kategóriából is. Az utolsó gyorsig csatában álltunk a kategória győzelemért, nem gondolom, hogy ez katasztrófa lenne. Elégedettek vagyunk a kategória második helyezéssel és az abszolút negyedik eredménnyel is, jó csatákat vívtunk Szetei Norbiékkal. Abszolút elégedettek vagyunk, látjuk, hogy van keresnivalónk az elejében. Jól érezük magunkat az autóban, jó hétvége volt, Dávid is tökéletesen végezte a feladatát. Megyünk tovább, készülünk a következő versenyre és bízok benne, hogy az autó hibáit ki tudjuk javítani és a Salgó Rallyn újra támadhatunk. Még annyit szeretnék hozzátenni, hogy hogy ennél a szervezésnél nem lesz nehezebb jobb versenyt rendezni. Kaotikus volt, nem tudtuk, hogy mikor mi fog történni, szerintem ilyen rendezvényeket nem volna szabad jóváhagyni. Ettől függetlenül a pályák jók voltak, jó volt rajtuk menni és az idő is szép volt, de az hogy a verseny közben találjuk, ki hogyan legyen a verseny az így nem jó” – árulta el gondolatait Strider Zoltán.
A csapat partnerei: SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Trans-Sped Kft., Pápai Beton Kft., Metalvision Kft., Schönherz Informatikai Stúdió, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt., BOMBA!, Zoi Kingdom Kft., Agria Emelő Kft., Dodo Tech Kft., Truck Parts Impex Kft., Geoteam, North Force Hungary Kft. Good Safety.