Abszolút hatodik és kategória harmadik helyen zárta az év utolsó előtti Rally2-es versenyét a Gulf Racing Hungary versenyzőpárosa a Strider Zoltán – Apkó András duó.
„Ha a verseny elején azt mondják ez lesz az eredményünk, akkor lehet aláírom, de így utólag abszolút nem vagyok elégedett” – kezdte a beszélgetést Strider Zoltán. „Jól indult a futam, sikerült a prológot megnyerni, majd másnap jól bekezdtünk Domaházán is, majd a Sátára vezető etapon megálltunk és az autó nem akart beindulni. Megkértem Andrist, ugorjon ki és lökje meg az autót, majd kicsatoláskor széttépte a hangosítást. Bár az autó beindult, de hangosítás nélkül kellett átmennünk a következő két szakaszon. Ismerem Sátát, de nem az a típus vagyok, aki fejből megy a pályákon. Királd előtt nem volt hosszú az etap, újra kértem Andrist, hogy ellenőrizze a keréknyomást, de ő a hangosítást szerette volna megjavítani. Sajnos nem sikerült megcsinálni, a vezeték teljesen eltört. Ezután elindultunk, majd kérdeztem mennyik voltak a gumik, akkor esett le neki, azt nem is nézte meg. Nem hibáztattam, mert nagyon felhúzta magát, így kb. 2.3-2.4-es guminyomással vágtunk neki a húsz kilométeres szakasznak. Valahogy lejöttünk a gyorson, rossz guminyomással és hangosítás nélkül. A szervizben újra Bakó Lacitól kaptunk segítséget egy átbeszélő formájában, idén már másodszor mentett meg minket. Ezúton ki köszönjük nekik a segítséget.”
A fiúkat a második körben a technika ördöge teljesen elkerülte, itt Zoli nem tudott 100 százalékos lenni, mert kedd óta valami bujkál benne. Bízott benne, hogy kibírja a verseny végéig, de a betegség úrra lett rajta.
„Ha ránézek az eredmény listára nem egy katasztrófa, talán egy – két hellyel végezhettünk volna előrébb. Nem voltak ilyen szerencsések Patrikék, akik jó időeredményeket autóztak, majd a második Királdi gyorsaságin technikai hiba miatt búcsúztak. Sajnálom őket, mert nagyon meg szerették volna mutatni. Továbbá mindenképpen meg kell említenem, hogy az egész csapatom nevében őszinte részvétünket fejezzük ki az elhunyt rajongó családja részére” – zárta a beszélgetést Strider Zoltán.
Folytatás a Zemplén Rally-n.
A csapat partnerei: SIVA Group, Euroaszfalt Kft., Gulf Lubricants Hungary, Közmű Alagút, STRAVIA, Forvett, Confidenza, Tiszta Víz Üzletház, LEAD DESIGN, Szirt BAU Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Honor Trans-Sped kft., Pápai Beton Kft. Metalvision Kft., Schönherz Informatikai Stúdió, Láng, BM Komp, Wimmer Trans, Hardy Working Tools, MM Infinity Kft., Infodots Kft., HRT Spedition Kft., Laczkó Team Kft., Juhász Testvérek Pincészet, Elastica Bt., B!OMBA, Zoi Kingdom Kft., Agria Emelő Kft.