Az LPWMSport összes párosa teljesítette az 53. Mecsek Rallye-t, ahol a csütörtöki esőzés nagyban megnehezítette a versenyzők dolgát. Nehéz volt megfelelő gumit választani, hiszen a pályák nagyon kihordásossá és csúszóssá váltak, ami majdnem megfelezte a népes mezőnyt.
A Lovász Pál – Kürti Tamás egység az ORB abszolút 9. helyét szerezte meg, ezzel teljesítette a verseny előtt kitűzött célját.
„Pénteken a nehéz időjárási körülményeknek köszönhetően, nem vállaltunk túlzottan nagy kockázatot. Tamással próbáltunk pontosan menni, vigyázni az autóra, de ennek ellenére egy defektet csak összeszedtünk a csúszós pályákon. Megérintettünk pár lassítót is, ezekből persze hátrányunk származott, de nem csak mi küzdöttünk ezekkel, mindenki számára hasonlóan nehéz körülmények voltak pénteken” – értékelte az első napot Lovász Pál, majd hozzátette. „A második napra sokat javultak a körülmények és mi is elkezdtük bátrabban nyomni a Fabiának. Alkalmazkodtunk a változásokhoz, folyamatosan gyorsultunk és autóztunk hetedik és nyolcadik időket is ahová várnánk magunkat. Így végül a kilencedik helyet szereztük meg az ORB mezőnyében, amivel elégedettek vagyunk. Maximálisan nem értek egyet azzal, hogy nem mindenkire vonatkoznak a pályabejárás szabályai. Néhány versenyzőtársam a legkisebb szinten sem érti meg, hogy ez a sport nem pályaversenyzés. Pályát járnak a verseny előtti hetekben, napokban, ráadásul a verseny éjjelén is, azt gondolom, hogy ez egyszerűen nonszensz. Hatalmas előnyhöz jutnak így, ezen sürgősen változtatni kell, mert szeretett sportunk így nem jó irányba halad. Legközelebb a Nyíregyháza Rallye-n indulunk majd, amit már nagyon várunk.”
A Bacsa Tamás – Hanyik Gergely duó hasonlóan jó versenyt zárt, hiszen a Production Car Kupában nagy csatában szerezte meg az első helyet. Igaz voltak kisebb kalandjaik, de egyenletes tempót sikerült összerakniuk.
„Gyerekkori álmunk vált valóra a navigátorommal, hogy indulhattunk a Mecsek Rallye-n. Tudtuk, hogy bármilyen körülmény is lesz a pályákat illetően, ez lesz az év egyik legnehezebb versenye. A verseny előtti nagy esőzés csak részben száradt fel és a levágásoknál nagyon saras volt. Sajnos ilyen körülményekben nincs nagy tapasztalatom, de pont ezért éreztem még nagyobb kihívásnak ezt a versenyt. Óriási élmény volt Lajtai Zsoltiékkal küzdeni, Zsolt egy igazi legenda. Talán most értettem meg, hogy milyen kvalitású versenyző volt annak idején. Lenyűgözött a teljesítménye, ezúton is köszönöm a csatát neki. Sikerült megszerezni a győzelmet, így újból átvettük a kategóriánkban a vezetést. Rengeteg tapasztalattal és kilométerrel gyarapodtunk, csúszós aszfalttal kapcsolatosan, ami cseppet sem elhanyagolható az évzáró Nyíregyházai futamra” – folytatta Bacsa Tamás.
A Tábori Ákos – Nagy Brigitta egység kalandos versenyen van túl. Nem találták a ritmust, jártak árokban és sokat csúszkáltak, de végül az ORB 2WD Kupa 5. helyére hozták be az autójukat.
„Nehéz versenyen vagyunk túl a pályák állapota megnehezítette a mezőny dolgát. Nem találtuk a ritmust, ami meg volt az utolsó hétvégén, ennek talán az oka az, hogy a legutóbbi külföldi futamunk beállításaival vágtunk neki a versenynek. Az első kör végén állítottunk az autón, amitől sokkal jobban irányítható lett. Élveztük a versenyt és igyekeztünk nem hibázni és biztonságosan célba érni, ennek ellenére többször megijesztettük magunkat. A csapattól nagyszerű autót kaptunk, amely végig probléma mentesen működött. Nehéz versenyen vagyunk túl, melyet élveztünk” – tette hozzá Tábori Ákos.
A Riskó Dániel – Bíró Péter páros célba ért, a Peugeot 208 Rally Cup ötödik helyét hozták össze. Sokat küzdöttek ők is a nehéz körülményekkel, de fontos pontokat hozhattak haza Pécsről.
„Nem igazán éreztem magam felkészültnek a Mecsek Rallye-n, hiszen Ózdon elestünk. Az autónk sajnos az utolsó pillanatban készült el, így nem tudtunk a verseny előtt tesztelni vele, pedig elengedhetetlen lett volna. Az első nap megkockáztatunk négy esőgumit, ami az első körben ez tökéletes választásnak bizonyult. A második körre is ezt a felállást választottuk, viszont a pályák szinte felszáradtak, így ott már hátrányba kerültünk. Mivel a Peugeot Kupában maximum nyolc gumit lehet használni, így a zárónapra már csak két gumink maradt, ezért ezek gyorsan elfogytak. A második napra azt a célt tűztük ki, hogy menjünk végig és szerezzünk pár pontot, ez tökéletesen sikerült. Nagyon embert próbáló szakaszok voltak, egy kis hiba is elég lett volna ahhoz, hogy kiessünk. Remek tapasztalatokat szereztünk a csúszós pályákra. A csapattól fantasztikus autót kaptunk, ezért nagy köszönet jár neki. Nyíregyházán újult erővel és kitartással indulunk majd” – zárta a beszélgetést Dani.
Az LPWMSport Partnerei: CREDOBUS, Lisztes Trans Kft., KF Service Solutions Kamion Fényező Kft., M6 L.O.G Kft., Millers Oils, Expert Lajta Kft., Hankook Racing Tyres, Diesel DR, Total, Bus Center Kft., Hungarofék Kft., REDO Water Systems Kft., Kaláka Pincészet, B EURO CAR Kft.